Potrivit companiei Nielsen, episodul-pilot al serialului „Fear the Walking Dead”, ce a avut o durată de 90 de minute, a devenit noul număr 1 mondial în privinţa lansărilor de seriale realizate de televiziunile prin cablu, după ce a fost vizionat duminică seară de un număr record de 10,1 milioane de telespectatori. Potrivit revistei Variety, 6,3 milioane dintre aceştia au fost telespectatori cu vârstele cuprinse în intervalul 18-49 ani.
Precedentul record de audienţă stabilit de episodul-pilot al unui serial produs şi difuzat de un post de televiziune prin cablu a fost realizat în 2008, când o producţie a TNT, intitulată „Raising the Bar”, a fost vizionată de 7,7 milioane de telespectatori în seara premierei.
În ceea ce priveşte segmentul demografic 18-49 ani, fostul record de audienţă aparţinea serialului „Better Call Sall” (4,4 milioane telespectatori), produs tot de AMC, şi a fost stabilit la începutul acestui an. De altfel, AMC deţine trei producţii în topul 5 al celor mai bune debuturi din istoria televiziunii prin cablu, în care „The Walking Dead” ocupă poziţia a cincea.
Atât pentru segmentul de vârstă 18-49 de ani, cât şi prin prisma numărului total de telespectatori, premiera de duminică seară a serialului „Fear the Walking Dead” a depăşit performanţele de audienţă reuşite de toate cele 22 de episoade din primele două sezoane ale serialului original, „The Walking Dead”.
Această performanţă a fost depăşită abia de primul episod din cel de-al treilea sezon al serialului „The Walking Dead”, care a fost vizionat de 10,8 milioane de telespectatori.
Sursa: