„Noul serviciu le va permite utilizatorilor FACEBOOK să efectueze căutări naturale de conținut în cadrul rețelei de socializare„, a spus Mark Zuckerberg, președintele Consiliului de administrație al companiei.
Zuckerberg a explicat că serviciul va ține cont de criteriul respectării dreptului la viață privată, afișând doar rezultate de conținut de pe Facebook care sunt distribuite și sunt accesibile utilizatorului ce efectuează căutarea.
Primul criteriu de căutare al serviciului „Graph search” va fi valoarea informativă, al doilea, proximitatea temporală, iar al treilea interesul „prietenilor” de pe pagina utilizatorului care efectuează căutarea, interes determinat prin numărul de „like-uri”.
Mark Zuckerberg a declarat că noul serviciu nu este unul de căutare în sens larg pe Internet, ci doar pe Facebook, astfel că nu este un concurent direct al GOOGLE. „Nu este vorba de căutări în rețeaua world wide web. Este vorba de căutări pe FACEBOOK, conținutul este foarte mare și este într-o dinamică permanentă„.
Citește mai multe detalii despre motorul de căutare Graph Search al Facebook, pe Mediafax.ro