Fabrica Aradeanca a renuntat definitiv la papusa Andreea Raducan
Conducerea fabricii „Aradeanca”, singurul producator de papuși din România, a declarat, joi, corespondentului MEDIAFAX, ca a renunțat definitiv la proiectul „Andreea”, o papușa dupa modelul fostei gimnaste Andreea Raducanu.
Potrivit conducerii „Aradeanca”, decizia a fost luata joi, în urma conferinței de presa a sportivei, care a declarat ca nu mai este dispusa sa negocieze cu actualii manageri ai fabricii.
„Nu noi sîntem cei care am pus piedici acestui proiect. Problemele au aparut în momentul în care reprezentantul Andreei, Cristian Balcescu, a pretins ca în termen de 60 de zile de la semnarea contractului sa preia firma sa distribuția papușii. Noi nu putem fi de acord cu așa ceva, cînd avem o proprie rețea de distribuție, foarte bine pusa la punct. Lansarea acestui produs însemna cheltuieli, iar recuperarea lor depindea de vînzari. În aceste condiții, distribuția trebuie sa ne aparțina”, a declarat Dana Neacșiu, directorul fabricii.
Aceasta a adaugat ca negocierile puteau continua daca Andreea nu ar fi ieșit cu acuzații în presa.
„Dupa ce a spus astazi (joi – n.r.), nu mai putem negocia nici noi cu ei. În plus, Consiliul de Administrație nu poate fi de acord cu contractul propus de Balcescu”, a mai spus Neacșiu.
Fabrica de la Arad a investit în crearea modelului „Andreea” aproximativ un miliard de lei, bani care nu mai pot fi recuperați prin renunțarea la proiect.
Fosta gimnasta Andreea Raducan a declarat, joi, ca este gata sa reia oricînd negocierile cu SC Aradeanca SA – firma ce urma sa produca papușile ce-i reprezinta maginea, dar în nici un caz cu actuala conducere.
Raducan a declarat ca firma din Arad a asociat numele sau cu fabricarea unei papuși ce-i reprezinta imaginea, în lipsa unui contract scris. Fosta gimnasta a adaugat ca firma S.C Aradeanca S.A a anunțat lansarea pe piața a papușii fara ca ea sa știe acest lucru.
Compania Aradeanca, singurul producator de papuși din România, a anunțat, în mai 2003, ca va lansa pe piața a papușa Andreea – dupa modelul gimnastei Andreea Raducan, estimîndu-se ca acesta lansare va duce la o creștere de 20 de procente a cifrei de afaceri.
Mediafax