„Explore the Carpathian Garden”.
Re-branding: „Explore” > frumusete interzisa, paradis pierdut
+ „Garden” > Eden Garden >> Eva > provocare. Promisiune
ascunsa > in spatele unei frunze. Frunzulita lui Udrea .
„Explore the Eden Garden”, un experiment de branding prin
reinterpretarea elementelor mult blamatului brand turistic al
Romaniei.
Cam asta a fost rationamentul a doi bloggeri,
Ciprian Rus si Ciprian Butnaru, care au incercat sa vada cum ar
putea fi interpretata noua identitate de brand a Romaniei, cea care
a costat
aproape un milion de euro si a dus la un scandal mediatic de
amploare.
Noua identitate de brand asociata promovarii turismului a
intrunit o rara majoritate de perceptie intr-o societate pe care
analistii – si politicienii, cand pierd alegerile – o definesc prin
„mai multe Romanii”. Ei bine, specialistii alesi de staff-ul Elenei
Udrea au desenat o Romanie in care nu se regaseste nimeni. O frunza
cu rotunjimi de deal si irizatii de rau e magnetul pe care turistii
straini ar trebui sa si-l lipeasca de frigider dupa explorarea
gradinii carpatice…”, spun cei doi pe blogul lui Rus.
Ce-a iesit, intr-o haioasa reprezentare a
art directorului Ciprian Butnaru