Olandezii Lenert și Sander au creat parfumul „Everything” din cele 1.400 de parfumuri lansate în 2012. Cum ar putea să miroasă?
Industria parfumeriei merge mai bine ca niciodată, se lansează parfumuri în magazinele specializate, vedetele țin să creeze arome unice iar combinațiile unice să le poarte numele, reclamele abundă în noi produse lansate pe piață. Nimeni nu se plânge.
Cu o idee nebună și îndrăzneață au venit cei doi olandezi, Lenert și Sander, care au combinat cele 1.400 de parfumuri lansate în 2012 pentru a face parfumul parfumurilor în 2013. Zeci de arome au fost combinate, note peste note de bază, de mijloc sau de vârf, de aproape că nici nu mai poți spune ce este. Combinația parfumurilor s-a făcut într-un recipient de 1,5 L, iar rezultatul a fost explicat ca fiind – un miros ca jumătate din magazinul de parfumuri, acel zid de miresme prin care pășești.
Printre cei care l-au mirosit au crezut că au găsit corespondentul într-un parfum deja existent, dar nu este deloc așa. Nici cei doi artiști nu se așteaptă ca parfumul „Everything” să fie pe placul tuturor clienților, dar sunt de părere că vor avea vânzări.
Cum parfumul este unic, la fel vor fi și posesorii săi. „Everything” a fost lansat la Paris, la începutul lunii martie.