„Europe is younger in Bucharest”, propunerea pentru sloganul turistic al Bucurestiului
Dezvoltarea turistica a Bucurestiului trebuie centrata pe
turismul de business si pe turismul de tip
city-break, care inglobeaza si alte produse turistice,
precum turismul cultural sau turismul generat de evenimente, reiese
in urma analizei prezentate de catre consultant.
„Specialistii sustin ca promovarea capitalei trebuie abordata si
din
perspectiva viitorului orasului, nu doar din cea a trecutului.
In opinia lor, Bucurestiul trebuie sa se recomande ca un
oras dinamic, in plina dezvoltare, diferit de alte
capitale, care propune din ce in ce mai multe evenimente culturale,
artistice si sportive”, se arata intr-un comunicat al Ministerul
Dezvoltarii Regionale si Turismului (MDRT) transmis Mediafax.
Principalele categorii de public stabilite
pentru Bucuresti ca destinatie turistica sunt oamenii de afaceri,
tinerii, turistii city-break, precum consumatorii de turism medical
sau de intretinere. Aceste categorii se incadreaza in tiparul
turistului-explorator, dispus sa experimenteze si sa descopere
destinatii noi.
Citeste mai multe detalii despre
propunerea unui slogan turistic pentru Bucuresti, pe Mediafax