Emisiunea „Visuri la cheie”, difuzată de Pro TV miercuri seară, a fost urmărită de peste 1,5 milioane de români.
„Visuri la cheie” a fost lider de audiență în intervalul 20.27 – 22.33, în rândul publicului național, cu vârstă cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD. Emisiunea a înregistrat 8,9 puncte de rating și 23.4% share, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 6,8 puncte de rating și 18,1% share. La nivelul publicului cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, din mediul urban, emisiunea a avut 7,7 puncte de audiență și 22,4% share. În minutul de maximă audiență, de la 21.49, peste 1,7 milioane de telespectatori trăiau emoția alături de familia care a primit o nouă casă, potrivit unui comunicat remis Apropo de Pro TV.
Povestea copiilor care au trăit un coșmar alături de mama lor i-a impresionat aseară pe telespectatori. Dragoș Bucur și echipa Visuri la cheie au reușit să le schimbe viața, după ce le-au construit și amenajat o casă de la zero. „Când stăteam la mama, mă rugam la Dumnezeu să facă o minune și să avem casa noastră, să stăm liniștiți. Acum nu cred că poate să mă mai doboare nimic, am toate condițiile să pot să merg înainte, nimic nu mă mai trage înapoi”, a povestit fata cea mare.
Săptămâna viitoare, autocarul „Visuri la cheie” ajunge în Vâlcea. Dragoș Bucur, Cristina Joia, Alex Gavrilescu și Andra Marinescu sunt gata să renoveze o nouă locuință și să cunoască oameni speciali. Întreaga poveste va putea fi urmărite miercuri, de la 20.30. Emisiunea poate fi vizionată, în avans, pe voyo.ro.
CITEȘTE ȘI: Pro TV a deschis înscrierile pentru un nou sezon „Imperiul Leilor”
Foto: Pro TV