Ediția de miercuri „Visuri la cheie” a fost lider de audiență

07 10. 2021, 14:21

Ediția de miercuri a emisiunii „Visuri la cheie” de la Pro TV a fost lider de audiență în rândul publicului național.

Astfel, emisiunea s-a impus în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, cu 7,7 puncte de rating și 19,7% cotă de piață, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 7,1 puncte de rating și 18,1% share. La nivelul publicului cu vârsta cuprinsă 18 și 49 de ani, din mediul urban, în intervalul orar 20.28 – 22.30, PRO TV a înregistrat 7,4 puncte de audiență și 21,5% cotă de piață.

Peste 1,2 milioane de telespectatori din întreaga țară au urmărit emisiunea, iar în minutul de maximă audiență, de la 20.46, aproape 1,5 milioane de români se uitau la „Visuri la cheie”, potrivit unui comunicat remis Apropo de Pro TV.

Echipa „Visuri la cheie” a predat o nouă locuință, iar familia lui Florin începe o nouă etapă din viață, într-un cămin care-i reprezintă pe fiecare. Arhitecții au întâmpinat provocări în timpul amenajării, dar au reușit să treacă peste obstacole și să îmbine fiecare stil.

Miercurea viitoare, de la 20.30, Dragoș Bucur, Cristina Joia, Andra Marinescu și Alex Gavrilescu ajung în Dăeni, unde vor cunoaște povestea unor copii greu încercați de viață. Emisiunea poate fi vizionată, în avans, pe voyo.ro.

CITEȘTE ȘI:Pro TV a fost lider de audiență, cu „România, te iubesc!”, „Știrile Pro TV” și „Filmul Pro”

Chef Alex Petricean este noul prezentator „ShARE in bucate” de pe Pro TV Plus

„SuperStar România” a adus Pro TV în poziția de lider absolut de audiență

Show-ul „Căsătoriți pe nevăzute” de la Pro TV a fost lider de audiență

Foto: Pro TV