Logo-ul reproiectat este mai plat în comparație cu versiunea mai veche, ce avea umbre și este prima schimbare de logo a gigantului motor de căutare din 2010.
Recent, și Yahoo și-a redesenat logo-ul oficial, după a revizuire a utilizatorilor ce a durat o lună de zile, alături de instrumentul de căutare al Microsoft, Bing, care de asemenea a fost actualizat.
Un purtător de cuvânt al Google a declarat că schimbări similare ar putea fi acum începe să fie rulate pe produsele Google în încercarea de a eficientiza experiența serviciilor, pentru a evita „distragerea utilizatorilor”, a raportat BBC.
Un analist de tehnologie de consultanță Forrester, Sarah Rotman, a declarat că restructurarea logo-ului Google este subtilă, deoarece aceste companii de software depind de loialitatea utilizatorilor și nu vor să facă nimic care să-i îndepărteze pe aceștia.
Potrivit raportului, utilizatorii vor putea acum să dea click pe o pictogramă formată din pătrate mici de pe pagina de start pentru a accesa alte produse, cum ar fi unitatea de stocare Google, YouTube sau Android App Play Store.
Cu toate acestea, modificările nu vor fi disponibile pentru toți utilizatorii încă.