Duelul dorinţelor de la Dansez pentru tine

Apropo.ro / 06.04.2009, 00:00
Duelul dorinţelor de la Dansez pentru tine
Cel de-al doilea duel din competiţia visurilor de la PRO TV i-a adus faţă-n faţă, în paşi de dans, pe Cătălin Josan, alături de partenera sa Andreea Stănescu, şi pe Claudia Cream, care face echipă cu Adrian Filote. Competiţia a fost şi mai tensionată, mai ales că partenera lui Adrian are o coastă fisurată. Şi de această dată, telespectatorii au ales cine merge mai departe.

Claudia şi-a fisurat o coastă în timpul antrenamentelor, însă medicii i-au permis să danseze. Din nefericire, notele mici din partea juriului au condamnat-o la duel. Dacă Andreea şi Cătălin au trecut prin al doilea duel, Claudia şi Adrian au fost la prima experienţă.

Deşi, iniţial, Claudia a renunţat la antrenamente, artista nu a putut sta deoparte şi a decis să revină în ringul de la ”Dansez pentru tine” pentru a împlini visul lui Adrian.

Tînărul de 25 de ani dansează pentru verişoara sa primară, Mariana Radu, alături de care şi-a petrecut copilăria. Aceasta are 30 de ani, este căsătorită, are doi copii, trăieşte în nişte condiţii foarte grele şi suferă de o boală de inimă din cauza căreia a trebuit să facă o operaţie şi să i se pună un stimulator cardiac. Singurul care aduce bani în casă este soţul ei. Toţi patru locuiesc în casa părinţilor ei, alături de încă două familii. Adi a intrat în competiţia visurilor ca să lupte pentru ajutor financiar sau o casă pentru Mariana şi familia ei.


Audienţe de top

Pe 27 martie, telespectatorii PRO TV au fost alături de perechile concurente aproape cinci ore, cît a durat emisiunea în direct, astfel că, în intervalul orar 20.30 – 01.15, PRO TV a fost lider detaşat de audienţă atît pe întreg publicul din mediul urban, pe care a înregistrat o medie de audienţă de 8,4 puncte de rating şi 24,5% cotă de piaţă faţă, de Antena 1, care a avut de aproape trei ori mai puţin, mai precis 3,2 rating şi 9,3% cotă de piaţă, cît şi pe publicul comercial cu vîrste cuprinse între 18 şi 49 de ani din mediul urban.

În minutul de aur al emisiunii, 22.01, PRO TV a fost urmărit de aproape două milioane şi jumătate de telespectatori la nivelul întregii populaţii a României.