Daca nu îi ceda motorul, gratie strategiei bine alese si pneurilor mai bune, Montoya îl putea depasi pe Schumi.
Miscarea surprinzatoare a lui Montoya – care a intrat la realimentare în turul 16, o data cu aparitia safety-car-ului pe circuit -, a fost de fapt opera sefului de operatiuni Sam Michaels. „Juan avea planificate doua opriri, iar Ralf una singura. Aparitia masinii de siguranta s-a petrecut chiar în intervalul în care Montoya trebuia sa intre, asa ca am profitat, ca sa pierdem mai putin timp”, a declarat Michaels.
Potrivit lui Pierre Dupasquier, seful de la Michelin, daca Montoya nu abandona din cauza motorului, i-ar fi pus serioase probleme pe final lui Schumacher. „Din cauza efectuarii unui singur schimb de pneuri, gumele lui Michael erau extrem de uzate la sfîrsit. Din acest motiv a încetinit el. Sînt convins ca Juan l-ar fi prins din urma si ca l-ar fi depasit”. Desi de obicei nu lasa ghinioanele sa-i afecteze moralul, Montoya a fost extrem de suparat dupa ce l-a lasat motorul si a parasit circuitul la putine minute dupa abandon.
Michael Schumacher a negat faptul ca încetinirea din final s-ar fi datorat gumelor. „A fost doar un caz de pilotaj preventiv, nimic altceva”, a zis el. Germanul a adus ieri cea de-a 150-a victorie a teamului din Maranello, fiind în acelasi timp si cel de-al 40-lea triumf al sau de cînd se afla la Ferrari.
Sursa: www.prosport.ro