Divele se hranesc cu chipsuri și margarina

Apropo.ro / 12.09.2005, 17:05
Divele se hranesc cu chipsuri și margarina
A venit toamna. Și campaniile publicitare cu vedete au început! Daca pana acum divele televiziunii nu-și doreau decat cosmeticale, sezonul acesta începe cu doua surprize publicitare: Andreea Marin iubește margarina, iar Andreea Raicu se hranește cu chipsuri... Mihaela

A venit toamna. Și campaniile publicitare cu vedete au început! Daca pana acum divele televiziunii nu-și doreau decat cosmeticale, sezonul acesta începe cu doua surprize publicitare: Andreea Marin iubește margarina, iar Andreea Raicu se hranește cu chipsuri… Mihaela Radulescu nu prea e încantata de ce i-a ieșit celei de-a doua Andreea…

E clar, banii din reclame au fost și vor ramane un subiect tabu. Exista voci care susțin ca Mihaela Radulescu ar fi, la capitolul caștiguri, cea mai scumpa vedeta din Romania, ea obținand pentru reclama la Pantene 30.000 de euro. Mihaela nu vrea sa comenteze pe marginea acestui subiect, invocand clauza de confidențialitate. Altfel, recunoaște: „Toate m-au avantajat din punct de vedere financiar, nu sunt ipocrita sa spun ca am facut reclame spre binele comunitații, ar fi absurd…”. (…)

Andreea Marin a filmat recent un spot pentru margarina Wiesana. Un produs mai puțin pretențios, dar cu siguranța banos (a se vedea și Delma care s-a cuplat cu „Numai iubirea” în sezonul trecut). Pana acum, Andreea ne-a învațat sa ne spalam parul cu Head&Shoulders, sa ne vopsim cu Garnier, sa conducem un Mini, sa purtam bijuterii și ceasuri Cartier și Bvlgari.

Un contract avantajos a avut și Andreea Raicu, pentru chipsurile Chio Chips. Ce conteaza ca marca nu prea se potrivește cu imaginea Andreei, fost model, actualmente cea mai sexy – am spune „picanta”, ca chipsurile, dar sa nu fim rautacioși – vedeta din Romania? Pentru cateva secunde a încasat 10.000 de euro, suma rotunda ca un cartof. (Scuze, iar nu ne putem abține…)

Mihaela Radulescu spune ca nu-i place acest gen de spot. „E pacat sa n-ai nici o idee de scenariu și sa mergi pe un testimonial banal, static. În locul Andreei, aș fi refuzat scenariul, nu produsul. E tare prafuit, parca e facut acum 30 de ani, într-un beci improvizat. Bine ca macar Andreea e frumoasa, ca altfel ar fi fost jalnic de tot.” (…)

Citește comentariile picante ale Mihaelei Radulescu despre piața publicitații și amanunte despre alte vedete „implicate” în aceasta afacere, doar în

Tags: