Disney+ va fi lansat pe 14 iunie în România și va oferi spectatorilor de toate vârstele acces la o gamă vastă de conținut nou și de colecție de la creatorii brandurilor deținute de Disney, care acoperă aproape un secol. Brandurile care vor fi disponibile pe platforma de streaming sunt Disney, Pixar, Marvel, Star Wars, National Geographic și Star.
Abonații se vor bucura de producții originale Disney+, de la filme la seriale și scurtmetraje exclusive, într-o gamă largă de genuri, inclusiv live-action, animație și documentar, după cum a anunțat, marți, Kakhaber Abashidze, prim-vicepreședinte și country manager The Walt
Disney Company pentru Europa Centrală și de Est, într-o prezentare de presă online la care a participat și Apropo.
CITEȘTE ȘI: Netflix concediază 150 de angajați pentru a face față încetinirii creșterii financiare
Pe lângă conținut ce acoperă toate genurile, platforma de streaming promite experiență de vizionare premium, disponibilă oriunde și oricând. Astfel, utilizatorii se vor putea bucura de vizionare de înaltă calitate, pe patru ecrane simultan, descărcări nelimitate
pe zece dispozitive și IMAX Enhanced pentru anumite producții, vizionare de înaltă calitate cu redare video 4K HDR, sunet imersiv cu Dolby Atmos. În plus, vor avea posibilitatea de a crea până la șapte profiluri diferite. De asemenea, părinții vor putea crea profiluri pentru copii, cu o interfață ușor de navigat și conținut adecvat vârstei. Aplicația Disney+ va fi disponibilă pe o gamă largă de dispozitive mobile și TV conectate, inclusiv jucătorilor de media streaming și prin intermediul televizoarelor inteligente.
În prezent, fanii Disney au disponibilă o ofertă exclusivă cu preînregistrare, până pe 13 iunie la miezul nopții, înainte de lansarea Disney+, la prețul de 239,9 lei, achitând astfel 12 luni la prețul de 8 luni. Prețul standard al abonamentului lunar va fi de 29,99 de lei, iar al abonamentului anual de 299,90 de lei. Cei interesați trebuie să acceseze disneyplus.com pentru a-și înscrie adresa de email și pentru a consulta termenii și condițiile complete. Începând cu ziua lansării (14 iunie 2022), cei care s-au înregistrat vor primi pe email un link unic pentru ofertă.
Peste 700 de filme și 900 de seriale de portofoliu, plus alte 150 de titluri originale vor fi disponibile pe platforma de streaming, din 14 iunie. Astfel, abonații pasionați de universul Star Wars vor putea viziona, printre altele, seria „Povestea lui Boba Fett” și ambele sezoane din serialul „The Mandalorian”, saga Skywalker, dar și primele patru episoade din noul „Obi-Wan Kenobi”.
Fanii supereroilor vor putea urmări peste 40 de filme Marvel, inclusiv „Shang-Chi și Legenda celor zece inele”, „Eternii”, „Răzbunătorii: Sfârşitul jocului” și „Captain Marvel”, dar și peste 40 de seriale Marvel, inclusiv „Moon Knight”, „Loki” și „WandaVision”.
Li se alătură peste 280 de filme de la Disney și Pixar, inclusiv întreaga serie „Povestea jucăriilor”, „Suflet” și „Luca”, nominalizate Oscar, „Encanto”, premiat cu Oscar, „Cruella”, premiat cu Oscar, cu Emma Stone în rolul legendarei „Cruella de Vil”.
De la National Geographic vor fi disponibile, printre altele, seria documentară „Salvarea” și filmul „Free Solo” regizat și produs de E. Chai
Vasarhelyi si Jimmy Chin, premiați cu Oscar, precum și îndrăgitele seriale „Lumea prin ochii lui Jeff Goldblum” și „Gordon Ramsay: Călător cu gust”.
Din categoria divertisment general, abonații vor putea viziona producții originale de succes precum serialul de comedie „Crime în imobil”, miniseria „Pam & Tommy”, cu Sebastian Stan în rolul principal, „The Kardashians”, „Regine”, thrillerul ”Moarte pe Nil”, de Kenneth Branagh, cât și serialele „Familia Simpson”, „Anatomia lui Grey”, „9-1-1” și „Black-ish”.
Pe platforma de streaming este prezent întregul portofoliu Disney, de la „Cenuşăreasa” la „Raya şi ultimul dragon”. Filme clasice ca „O poveste încâlcită”, „Prințesa și broscoiul” şi „Mica sirenă”, dar și recente, ca „Neînfricata Mulan”, sute de seriale, scurtmetraje și programe speciale Disney Channel, inclusiv „Miraculous: Buburuza și Motan Noir” și „Phineas și Ferb” fac parte dintre producțiile dedicate celor mici și celor mari.
La doi ani și jumătate de la lansare, în mai anul acesta, Disney+ avea 137,7 milioane de abonați. O platformă robustă, portofoliul de branduri de succes și un conținut de calitate sunt factorii care au influențat succesul platformei de streaming, a spus Kakhaber Abashidze, în prezentarea de presă. Disney estimează că va depăși cifra de 230-260 de milioane de abonați până în 2024, la nivel global.
Disney+ este prezent deja în 19 țări din regiunea EMEA și va ajunge în 60 de țări din zonă până la jumătatea lunii iunie, Pe 14 iunie, Disney+ va fi lansat în 14 țări din Europa Centrală și de Este. Astfel, în afară de România, platforma va fi lansată în Albania, Bosnia și Herțegovina, Bulgaria, Croația, Republica Cehă, Ungaria, Kosovo, Muntenegru, Macedonia de Nord, Polonia, Serbia, Slovacia, Slovenia.
„În întreaga regiune EMEA, Orientul Mijlociu și Africa, strategia noastră de conținut presupune să identificăm, să dezvoltăm și să realizpm producții originale. În EMEA, avem obiectivul de a crea 60 de producții până în 2024, începând cu aventura fantastică „Paralele” și comedia ‘Familie de weekend’ din Franța, serialul de documentare sportive din Olanda ‘Un club unic – Feyenoord’ și drama romantică ‘Îngerii ignoranți din Italia'”, a spus Abashidze.
Producții din Marea Britanie, Franța Italia, Spania, Germania și Olanda au mai primit undă verde pentru a fi realizate.
„Formăm o echipă ce producție locală în Polonia, care va crea conținut în Europa Centrală și de Est”, a mai anunțat Kakhaber Abashidze, mai multe detalii urmând să fie oferite curând.
CITEȘTE ȘI: Serialul TV „The Full Monty”, în lucru la Disney+. Distribuția originală revine după 25 de ani
Disney va lansa o versiune mai ieftină, cu reclame, a platformei sale de streaming
Foto: Disney+