Platforma de streaming Disney+ a ajuns la aproape 95 de milioane de abonați la nivel global în luna ianuarie 2021. Este vorba de o creștere de 8 milioane de abonați în doar o lună, după ce, în decembrie, raporta 86,8 milioane.
Cu cele mai recente cifre, Disney a depășit proiecțiile inițiale de a-și asigura între 60 și 90 de milioane de abonați într-o perioadă de patru ani. Compania a atins acest obiectiv în puțin peste un an, serviciul fiind lansat oficial în noiembrie 2019, potrivit Variety.
În ultimele două luni, pe platformă au fost lansate mai multe producții devenite foarte populare, printre care filmul cu Jamie Foxx „Soul”, un nou sezon al seriei „The Mandalorian” și premiera Marvel „WandaVision”.
Printre lansările viitoare anunțate se numără filmul de animație „Raya and the Last Dragon”, care va debuta pe Disney + în această primăvară, precum și noua serie „Star Wars” și mai multe producții Marvel.
În decembrie, directorul financiar Christine McCarthy a spus că Disney și-a reevaluat obiectivele și că prognozează să ajungă la 230 – 260 de milioane de abonați până la sfârșitul anului fiscal 2024.
Încă de la lansare, Disney + a continuat să atragă noi abonați în număr mare. Doar în prima zi, serviciul de streaming a înregistrat 10 milioane, iar, la sfârșitul primului trimestru, avea peste 26 de milioane de abonați. În timpul pandemiei, Disney + a înregistrat o creștere de la 33,5 milioane de abonați la 57,5 milioane, între al doilea și al treilea trimestru.
CITEȘTE ȘI: Ryan Coogler va produce serialul „Wakanda”, în cadrul unui parteneriat exclusiv cu Disney
Foto: Profimedia Images