Noua identitate vizuală răspunde notorietăţii crescute de care canalul se bucură, precum şi viziunii moderne pe care Discovery o transmite telespectatorilor săi. Noul look a fost creat şi dezvoltat intern de către o echipă condusă de Stephen Royle, director de creaţie al Discovery Networks.
Elementul central al identităţii vizuale este un nou logo, în care binecunoscutul simbol Discovery al globului pământesc se întrepătrunde cu litera “D”. Noul logo este disponibil în şase variante: Hero, Water, Fire, Man-Made, Gold şi Ice. Pe lângă acestea, vor exista şi alte logo-uri personalizate, special concepute pentru a susţine evenimente TV speciale precum “Shark Week” care se difuzează în fiecare vară la Discovery Channel. Fiecare versiune a logo-ului are o notă distinctă şi o paletă cromatică proprie, care evidenţiază diversitatea şi dinamismul programelor Discovery Channel.
“Noua imagine marchează perfect începutul sezonului de vară, pentru care Discovery a pregătit o serie de premiere importante. Cred că acest look on-air reiterează legătura puternică dintre canal şi telespectatorii noştri: Discovery Channel a transformat un cuvânt comun într-un brand recunoscut. Acum, suntem atât de convinşi de popularitatea canalului, încât încercăm să facem acelaşi lucru şi cu simpla literă D. Noul logo este viu şi extrem de dinamic, iar toate cele şase variante ale sale reflectă multitudinea de subiecte abordate de canal, pentru a satisface curiozitatea telespectatorilor noştri cu privire la lumea din jur”, a declarat Ada Roseti, Channel Director pentru Europa de Sud-Est, Discovery Networks CEEMEA.