Discovery a anunțat noul nume al companiei rezultate din fuziunea cu WarnerMedia
Discovery fuzionează cu WarnerMedia și a anunțat numele noii companii: Warner Bros. Discovery. Potrivit The Wall Street Journal, numele a fost dezvăluit pentru prima dată în cadrul unei întâlniri a angajaților care a avut loc marți.
Fuziunea a fost anunțată luna trecută și este de așteptat să se finalizeze la mijlocul anului viitor, dacă autoritățile care reglementează piața nu văd niciun impediment. Reprezentanții AT&T au spus că vor renunța la WarnerMedia – gigantul de divertisment care deține Warner Bros., HBO, DC Comics și CNN, printre altele – și că Discovery va prelua noua companie.
David Zaslav, CEO al Discovery, va coordona grupul fuzionat. WarnerMedia este de departe compania majoră dintre cele două, cu venituri de aproximativ trei ori mai mari în 2020 și o listă de personaje și proprietăți celebre, precum francizele „Harry Potter” și „Batman”. Discovery vine și ea cu o imensă arhivă de emisiuni TV de tip reality și documentare și o componentă de media și sport în creștere în Europa.
„Credem că acesta va fi cel mai bun și mai interesant loc din lume pentru a spune povești mari, importante și de impact în orice gen și pe orice platformă: film, televiziune și streaming ”, a spus Zaslav într-o declarație dată publicității marți.
Acționarii AT&T vor deține 71% din noua companie. Se speră ca aceasta să devină un jucător și mai mare pe piața de streaming decât sunt cele două companii separat în prezent. WarnerMedia deține HBO Max, care a avut destul de mult succes până acum, dar nu a atins performanța reușită de Netflix și Disney Plus. Discovery a lansat abia recent Discovery Plus.
Zaslav a declarat că noua companie va aloca 20 de miliarde de dolari pe an pentru conținuturi noi, o cifră care rivalizează cu cea anunțată de Netflix și depășește Disney Plus, și că speră să ajungă în cele din urmă la 400 de milioane de gospodării.
HBO Max a avut dificultăți tehnice chiar la finalul miniseriei “Mare of Easttown”, cu Kate Winslet
Episodul special al sitcom-ului „Friends” a pus la grea încercare platforma HBO GO
Foto: Profimedia Images