Din secretele campionilor
Anticipand un pic a treia victorie consecutiva pentru Citroen in WRC si a doua a lui Loeb, bazandu-ma si pe retragerea venerabilei Xsara ca masina de uzina, am solicitat inca din iunie 2005 departamentului Citroen Sport un drive-test cu masina campioana mondiala.
Era o cerere ambitioasa, dar, in cazul in care se materializa, era BIG TIME!
Desi se mai dau masini campioane mondiale unor jurnalisti, de regula acestia vin din tari unde pietele respectivului constructor sunt foarte mari si deci au nevoie de promovarea rezultatelor sportive si chiar a performantelor modelului de competitie pentru a sustine vanzarile si imaginea firmei.
Saptamanile au trecut, au trecut apoi si lunile si nu am primit nici un raspuns, asta pana intr-o calduroasa zi de august cand, de la celalalt capat al firului, mi s-a transmis ca visul meu s-a implinit: urma nu doar sa merg in dreapta lui Loeb la o sesiune de teste private, ci si sa pilotez extraordinara masina de curse Xsara WRC, iar testul avea sa aiba loc pe macadam, suprafata mea favorita!
Instantaneu am transpirat, intrebari au inceput sa ma chinuie, emotii sa ma bantuie. Daca o sa o lovesc, daca nu o sa fiu la inaltime, daca testul se va amana in ultimul moment? Miza era mare, imi doream foarte mult sa simt cum se comporta o adevarata legenda a raliurilor, imi doream sa-i identific limitele, sa o inteleg cat mai bine, dar voi avea timp suficient? Cat voi merge cu masina? Din pacate, nu aveam raspuns la nici una dintre aceste intrebari, ba mai mult, au urmat alte patru chinuitoare luni pana in decembrie, cand, de Luna Cadourilor, Mos Craciun a fost extrem de darnic si m-a trimis la drum.
Citeste mai mult in ProMotor