DHL a adunat fonduri pentru copii
„Maratonul DHL – Stafeta Carpatilor” s-a desfasurat pe traseul Predeal – Paraul Rece – Rasnov – Poiana Brasov si a avut lungimea unui maraton clasic, 42,195 de kilometri. Pentru parcurgerea acestuia, concurentii au avut posibilitatea de a opta pentru una din cele trei variante de concurs: maraton sau semimaraton pentru cei care au dorit sa alerge individual, ori echipe-stafeta (6 persoane x 7 km fiecare, masculin, feminin sau mixt).
Evenimentul s-a bucurat de sprijinul unor companii importante din mediul de afaceri din Romania, astfel ca la start s-au inscris un numar de 73 de echipe alcatuite din reprezentantii acestora. DHL Romania a participat cu 11 echipe ale filialelor sale din cele mai importante orase ale tarii: Timisoara, Constanta, Iasi, Ploiesti, Craiova, Suceava si Brasov. La acestea s-au adaugat inca 10 echipe ale birourilor DHL International de peste hotare: Albania, Belgia, Bulgaria, Croatia si Grecia. Nici la categoriile semimaraton sau maraton individual, temerarii nu au fost in numar mai mic, astfel ca numarul total de participanti inscrisi la aceste categorii a fost de 60.
Fondurile, care vor merge catre Asociatia Noi Orizonturi – Familia, au fost stranse ca urmare a achitarii taxei de participare de catre cei peste 500 de concurenti, dar si cu ajutorul unor companii care au decis sa doneze sume suplimentare. Un sprijin considerabil a fost oferit de Motorola, care a contribuit cu 1500 de euro si a inscris in competitie o echipa de atleti, reprezentanti ai Federatiei Nationale de Atletism care vin sa intareasca o data in plus ideea de miscare, performanta si fair-play: Marcel Gaman (campion national maraton 2005), Hristea Petrea (vice-campion national la 10.000m), Ana Hecico (vice-campioana maraton), Diana Panait (vice-campioana maraton), Ani Alupului (vice-campioana maraton), Ion Moisa (campion national de tineret).
„Maratonul DHL Stafeta Carpatilor nu este doar o manifestare sportiva, ci, prin implicarea activa a companiilor partenere la acest eveniment, a devenit un prilej prin care putem aduce alinare, speranta si bucurie printre semenii nostri mai putin norocosi decat noi”, a spus Gian Sharp, Country Manager DHL International Romania. Astfel, prin introducerea unei taxe de participare la maraton, DHL International Romania si-a dorit sa colecteze fondurile necesare pentru sustinerea in mod egal a urmatoarelor actiuni caritabile: – Ajutorarea copiilor dintr-un camin din Brasov, bolnavi de cancer in stadiu terminal – Infiintarea unei reviste trimestriale in alfabetul Braiile, vizand trei grupe de varsta din comunitatea nevazatorilor din Romania – Renovarea si imbunatatirea conditiilor de viata pentru copiii dintr-un orfelinat bucurestean.
DHL International Romania multumeste tuturor participantilor la maraton, atat membrilor echipelor cat si companiilor care le-au sustinut, pentru solidaritatea si sprijinul pe care le-au acordat de-a lungul acestui proiect.