La 65 de ani după premiera animaţiei Disney, „Cenuşăreasa” îşi pune din nou condurii de cleştar şi se pregăteşte pentru balul regal. Fermecând deopotrivă fete şi femei, povestea tinerei care îşi pierde pantoful de cleştar în seara balului – încercând să fugă înainte de miezul nopţii, când vraja urma să dispară – rămâne una despre iubire, curaj, bunătate, magie şi… pantofi.
Astfel, filmul s-a dovedit a fi prilejul perfect pentru a provoca designeri celebri, precum Jimmy Choo, Salvatore Ferragamo, Paul Andrew, Alexandre Birman, René Caovilla, Nicholas Kirkwood, Charlotte Olympia, Jerome C. Rosseau şi Stuart Weitzman, să reimagineze pantoful Cenuşăresei în noi creaţii rafinate.
Pantofii creaţi de aceşti designeri au fost incluşi în expoziţia „Cinderella” de la Festivalul de Film de la Berlin, în februarie. Începând cu luna martie, aceştia vor fi disponibili în magazine de lux din lume – Saks Fifth Avenue din New York şi Beverly Hills, Harrods din Londra, Galeriile Lafayette din Paris, Excelsior din Milano, Tsum din Moscova, Isetan Shinjuku din Tokio, Level Shoe District – mallul din Dubai.
Preţul pantofilor inspiraţi de Cenuşăreasa va fi între 795 şi 4.595 de dolari.
Citeste mai mult aici!