Dove crede că fiecare femeie are dreptul la frumuseţe şi fericire, de aceea îşi asumă misiunea de a inspira femeile să-şi atingă potenţialul maxim de frumuseţe şi de a le încuraja să considere frumuseţea o sursă de încredere, nu de anxietate. Pornind de la ideea că fiecare femeie este frumoasă, Dove promovează frumuseţea care vine atât din interior, cât şi din exterior. Astfel, redefineşte feminitatea şi dă valoare frumuseţii adevărate, în pofida stereotipurilor de perfecţiune. În contextul în care doar 3% dintre femeile din România se consideră frumoase şi 78% dintre ele sunt cel mai mare critic când vine vorba de propria frumuseţe*, Dove a desfăşurat anul acesta o serie de iniţiative pentru a ajuta femeile să-şi recunoască şi să-şi valorifice frumuseţea.
”Dove este diferit, este primul brand care a îndrăznit să propună o nouă abordare asupra frumuseţii. Am încredere că iniţiativele pe care Dove le-a avut până acum vor contribui la schimbarea procentului conform căruia doar 3% dintre femei se descriu ca fiind frumoase. Acceptarea propriei frumuseţi aduce după sine mai multă încredere şi mai multe reuşite, pe toate planurile. Astăzi, de Ziua Internaţională a Frumuseţii te încurajăm să-ţi descoperi frumuseţea: identifică-ţi punctele forte (fizice sau morale) în fiecare zi; aminteşte-ţi cât de frumoasă te considerai când erai copil; priveşte-te măcar din când în când prin ochii celor care te iubesc”, spune Oana Cuzino, Prim Ambasador Dove.