Demi Moore pare ca și-a revenit după despărțirea de Ashton Kutcher, iar dovada sunt cele mai recente imagini care o înfătișează pe actriță în noua campanie pentru promovarea cosmeticelor semnate Helena Rubinstein.
Cu toții ne bucurăm că Demi Moore se simte mai bine, având în vedere și supradoza de medicamente din cauza căreia a ajuns la spital și stim că ea este una dintre actrițele frumoase de la Hollywood.
Demi Moore, „photoshopata” în exces (Foto: Hepta)
De aceea, cantitatea masivă de Photoshop aplicată acestui pictorial în care vedeta apare a reușit să ne șocheze.
Dacă în realitate actrița are destul de multe riduri la cei 49 de ani, în reclame ea nu prezintă nici măcar cute de expresie, iar fața i-a fost prelucrată atât de mult încât pare a fi din plastic.
Demi Moore (Foto: Hepta)
De asemenea, nasul și bărbia i-au fost modificate, iar pielea bronzată a devenit dintr-o dată albă și strălucitoare.
Photoshop-ul în exces a fost folosit și în cazul unor campanii pentru cosmetice promovate de Rachel Weisz și Julia Roberts, de aceea reclamele au fost interzise în unele țări.