De Craciun, PRO TV a fost cel mai vizionat post

05 01. 2004, 16:29
Atît în Ajun, cît și în cele trei zile de Craciun, PRO TV a avut cea mai mare medie de vizionare deopotriva la nivelul întregii zile cît și în prime time, raportata la principalul sau segment de public (18-49 ani, urban), conform datelor furnizate de TNS-AGB

Atît în Ajun, cît și în cele trei zile de Craciun, PRO TV a avut cea mai mare medie de vizionare deopotriva la nivelul întregii zile cît și în prime time, raportata la principalul sau segment de public (18-49 ani, urban), conform datelor furnizate de TNS-AGB International.

Cei mai mulți dintre romani au ales PRO TV în principal datorita edițiilor de știri, a filmelor de top difuzate, a episoadelor speciale ale sitcom-ului „La bloc”, precum și a edițiilor speciale „Teo”.

Cel mai vizionat film din zilele de Craciun a fost thriller-ul „Sa moara Romeo” cu scoruri fabuloase de 16,7 / 36,3% la nivel comercial și 14,5 / 32,1% la nivel urban.

În a treia zi de Craciun, filmul „Șacalul” (13,0 / 31,6% la nivel comercial, respectiv 12,2 / 27,3 la nivel urban) a întrecut „Surprize, surprize…” (7,5 / 18,2% la nivel comercial și 10,6 / 23,9% la nivel urban).

PRO TV Magazin