O campanie provocatoare pentru noul parfum „Oh, Lola”, de Marc Jacobs, o prezinta pe actrita Dakota Fanning intr-o ipostaza prea sexy pentru varsta ei.
Dakota (17 ani) apare imbracata cu o rochita scurta care aminteste de Lolita, sta pe o podea si tine intre picioare o sticla mare cu parfum.
ASA (Advertising Standards Autority) a primit numeroase reclamatii cu privire la respectiva reclama, pe motiv ca tanara este pusa intr-o ipostaza mult prea sexualizata.
„Rochia este scurta si mult prea ridicata, parfumul se afla intr-o pozitie mult prea sugestiva, iar privirea fetei este mult prea provocatoare pentru varsta sa”, au explicat reprezentantii ASA.
Dakota Fanning
Din cauza plangerilor multiple, ASA s-a decis sa interzica reclama lansata de Marc Jacobs, dupa care autoritatile au introdus noi reglemantarari cu privire la minorii care pozeaza sau iau parte la reclame sau alte activitati in scopuri comerciale.
Controversata reclama a fost realizata de agentia de publicitate Coty din Anglia. Designer-ul Marc Jacobs, care la randul lui a pozat dezbracat pentru a-si promova un parfum, o caracterizeaza pe Dakota ca fiind „o Lolita contemporana, seducatoare, dar in acelasi timp inca dulce”, cei doi colaborand de peste cinci ani.