De 1 decembrie, “Happy Hour” a inregistrat pe publicul comercial (18-49 de ani) 4,2 puncte de rating şi 25,5% cotă de piaţă, iar pe publicul urban 4 puncte de rating şi 19,6% cotă de piaţă. Antena 1 s-a clasat abia pe locul al treilea, după TVR 1, cu 1,2 puncte de rating şi 7,2% cotă de piaţă pe publicul comercial şi cu 1,7 puncte de rating şi 8,0% cotă de piaţă pe publicul urban. Cu “Dansez pentru tine”, între 16.00 şi 18.56, PRO TV a fost lider de audienţă, cu 5,7 puncte de rating şi 24,9% cotă de piaţă pe publicul comercial şi 7,2 puncte de rating şi 23,8% cotă de piaţă pe publicul urban. Toate ediţiile Ştirilor PRO TV au înregistrat audienţe foarte mari, iar minutul de aur al întregii zile de 1 decembrie a fost atins în principalul jurnal de ştiri, cînd aproape 1 milion şi jumătate de telespectatori din mediul urban au stat cu ochii pe PRO TV.
Audienţa medie a jurnalului de la ora 19.00 a atins pe publicul comercial valori de 9,2 puncte de rating şi 34,5% cotă de piaţă, iar pe publicul urban, o audienţă de 11,3 puncte de rating şi 30% cotă de piaţă. De altfel, PRO TV a deţinut supremaţia pe tot intervalul de prime time (19.00-23.00), cu o audienţă medie de 8,2 puncte de rating şi 26,5% cotă de piaţă pe publicul comercial şi 8,4 puncte de rating şi 21,1% cotă de piaţă pe publicul urban, faţă de Antena 1, care a atins 3,7 puncte de rating şi 12,1% cotă de piaţă pe publicul comercial şi 5,1 puncte de rating şi 12,8% cotă de piaţă pe publicul urban.