De 1 decembrie, PRO TV a fost lider absolut de audienţă

Apropo.ro / 10.12.2007, 00:00
De 1 decembrie, PRO TV a fost lider absolut de audienţă
La sărbătorirea celor 12 ani de PRO TV, românii au ales să urmărească programele speciale pregătite de PRO TV pentru ziua de sărbătoare. Ediţiile speciale ale Ştirilor PRO TV, emisiunile “Happy Hour” şi “Dansez pentru tine”, dar şi filmele “Troia” şi “Sin City” i-au ţinut pe telespecta­tori în faţa televizoarelor.

De 1 decembrie, “Happy Hour” a inregistrat pe publicul comercial (18-49 de ani) 4,2 puncte de rating şi 25,5% cotă de piaţă, iar pe publicul urban 4 puncte de rating şi 19,6% cotă de piaţă. Antena 1 s-a clasat abia pe locul al treilea, după TVR 1, cu 1,2 puncte de rating şi 7,2% cotă de piaţă pe publicul comercial şi cu 1,7 puncte de rating şi 8,0% cotă de piaţă pe publicul urban. Cu “Dansez pentru tine”, între 16.00 şi 18.56, PRO TV a fost lider de audienţă, cu 5,7 puncte de rating şi 24,9% cotă de piaţă pe publicul comercial şi 7,2 puncte de rating şi 23,8% cotă de piaţă pe publicul urban. Toate ediţiile Ştirilor PRO TV au înregistrat audienţe foarte mari, iar minutul de aur al întregii zile de 1 decembrie a fost atins în principalul jurnal de ştiri, cînd aproape 1 milion şi jumătate de telespectatori din mediul urban au stat cu ochii pe PRO TV.

Audienţa medie a jurnalului de la ora 19.00 a atins pe publicul comercial valori de 9,2 puncte de rating şi 34,5% cotă de piaţă, iar pe publicul urban, o audienţă de 11,3 puncte de rating şi 30% cotă de piaţă. De altfel, PRO TV a deţinut supremaţia pe tot intervalul de prime time (19.00-23.00), cu o audienţă medie de 8,2 puncte de rating şi 26,5% cotă de piaţă pe publicul comercial şi 8,4 puncte de rating şi 21,1% cotă de piaţă pe publicul urban, faţă de Antena 1, care a atins 3,7 puncte de rating şi 12,1% cotă de piaţă pe publicul comercial şi 5,1 puncte de rating şi 12,8% cotă de piaţă pe publicul urban.