Dark Jedi
Asta insa numai daca alegi o masina pe masura, capabila de aceasta fapta antisociala care izvoraste din partea intunecata a entitatii tale de sofer, chinuita de frecventa gropilor, de lipsa generala a infrastructurii si de „stimabilul Tuzgureanu”. Pentru subsemnatul, ca si pentru marea majoritate a cititorilor acestui articol, urmeaza un exercitiu de imaginatie, datorat faptului ca nu toti dispunem de fonduri suficiente pentru a achizitiona bijuteriile pe patru roti care s-ar preta la o asemenea isprava. Mai departe, realitatea pe DN1 este ca mult trambitatul sistem de supraveghere a creat haos, in special in dreptul camerelor, unde ar trebui sa fii cu pedala-n podea. Dar tu ai un „mizilic” de 600.000 de euro si nu vrei sa fii prins. Solutia: Brabus SLR. Initial, am crezut ca este doar o cosmetizare pe care o platesti foarte scump, dar nu e asa. Inginerii germani au imbogatit „arsenalul” bolidului cum se cuvine: diferential autoblocant nou, sistem de racire mai eficient, ax cu came si evacuare (si mai) sport, care cresc puterea motorului la 660 CP. Esapamentul nu este certificat pentru utilizarea publica; prin urmare, si ca simplu proprietar, la acest capitol te vei afla in afara legii. Spoilerul fata si extractorul sunt si ele noi, mestesugite din fibra de carbon natur. Interiorul este personalizat dupa standarde Brabus, pielea unicat si cusatura (7.800 m!!!) fiind pe masura masinii. Se mai remarca pneurile ultralate (255/30 cu 305/25) si volanul special dezvoltat. Forta sa fie cu tine!
Citeste mai mult in ProMotor