Danone România lansează o nouă marcă de produse cool

04 04. 2013, 14:34

Cu iaurt dulce-acrişor la bază, DDB are trei variante: Lime my cola – cu gust combinat de lămâie verde, rom şi cola, Coco Grande – cu cel mai intens gust de cocos şi ananas şi Red Hot Cherry, care aduce aroma proaspătă a vişinelor. “Noua categorie de produse se adresează unui public pretenţios, mereu în căutare de diferenţiere aşa cum sunt adolescenţii, iar DDB vine în premieră pe piaţă cu o propunere cool pentru zona de băuturi. Ne aşteptăm ca DDB să fie primit foarte bine de public şi să depăşim 1 milion de produse vândute în următoarele şase luni,” declară Anca Stroe, Director de Marketing Danone România.

Procesul de creaţie al produsului a fost unul mai puţin convenţional; astfel, echipei tinere de proiect i s-au alăturat agenţia Cohn & Jansen şi cinci adolescenţi, cu vârste între 15 şi 19 ani, pentru a găsi cele mai inspirate forme de comunicare neconvenţională pentru băuturile DDB, colaborare care va continua şi pentru campaniile viitoare. După numai o săptamână de comunicare de teasing, pagina de Facebook dedicată a atins aproape 20.000 fani.

Băuturile DDB au trei mascote, care le dau viaţă pentru consumatori, cu umor dezinvolt: porcuşorul Ghiţă, venit n Bucureşti din provincie, ursul Mirel, un tip aparent dur, dar totuşi sensibil, şi dihorul Tony, şmecherul sentimental din Berceni.