|
|
Barbatul roman nu se teme sa bage mana in buzunar cand vine vorba de aparitia lui publica. Pe acest lucru a mizat si Nazr Fadi, proprietarul magazinelor Ziggo, care a adus in Romania Damat, un brand exclusiv(ist) „masculin”.
Brandul Damat vine din Turcia, dar, pana sa faca o escala si la Bucuresti, a mai avut opriri in cele mai trendy orase ale lumii, adica Viena, Paris sau Milano, dar si in alte orase din peste 100 de tari, de pe toate continentele. Astfel ca Damat e plimbat, testat si, de curand, are si un nume celebru printre designerii proprii, si anume David Bradshow, fost designer al casei de moda Prada.
Damat se vrea un magazin exclusivist si, pentru a reusi acest lucru, cei care au adus brandul in Romania au tinut seama de o formula simpla, dar sigura. In primul rand, magazinul Damat este amplasat pe Calea Dorobanti, una dintre cele mai scumpe artere comerciale din Bucuresti. Apoi, fiecare client care trece pragul magazinului va fi tratat cu sampanie, whisky sau cognac, cu prezentari de moda numai pentru el de catre modele cu acte in regula, cu specialisti care ii stau la dispozitie pentru sfaturi si cu croitori care sunt pregatiti pentru cazurile „extreme” in care costumul trebuie ajustat. Dar tot acest rasfat are si un pret pe masura, pentru ca un barbat care-si doreste un costum Damat trebuie sa scoata din buzunar chiar si 1.000 de dolari.
Investitia omului de afaceri libanez Nazr Fadi pentru a-i imbraca pe barbatii romani in creatiile designerilor Damat a fost de aproximativ 150.000 de euro. De ce un magazin exclusiv pentru barbati? „Barbatii din Romania au nevoie de un loc al lor, in care sa gaseasca tot ceea ce au nevoie in materie de vestimentatie si cred ca inca mai este loc de astfel de magazine pe piata locala”, este de parere Nazr Fadi, care estimeaza vanzari de circa 500.000 de euro la sfarsitul anului viitor.
„Reprezentantii ORKA GRUP au urmarit indeaproape evolutia vietii politice, economice si sociale din Romania si au considerat ca acum s-a ajuns la o maturitate atat la nivelul mentalitatii oamenilor de afaceri cat si la nivelul climatului mediului de afaceri”, mai explica Fadi.
Designul magazinului de pe Dorobanti pastreaza o linie clasica, incluzand materialele fine, de la matasuri pana la damasc si casmir, care se regasesc in toate magazinele Damat din intreaga lume. Pozitionarea luminilor sunt gandite pentru a crea o atmosfera calda, confortabila. Nazr Fadi considera ca romanii vor fi receptivi la un astfel de magazin si crede ca sunt pregatiti pentru servicii de tip exclusivist.
„In Romania sunt foarte multi oameni de afaceri, vedete, oameni politici care cred ca asteptau de mult timp sa aiba un astfel de magazin de lux. Stiu ca pentru un om de afaceri nu este atat de greu sa plece la Viena, de exemplu, pentru a-si achizitiona garderoba, dar consider ca, daca ai langa tine tot ce ai nevoie, nu mai cauti in alte locuri mult mai indepartate”, spune Fadi. „Acum mai mult ca oricand cred ca barbatul roman a inteles cat de important este sa investesti in propria imagine”, crede Fadi.
Target