Dacia si Renault – promovare comuna

26 04. 2002, 12:29
Automobile Dacia Pitești și Renault Romania vor duce o politica de promovare comuna, pe piața româneasca, prin prezentarea în showroom-uri a ambelor marci. "Anul acesta sînt circa 40 de întreprinzatori români interesați de angajarea în acest demers", a spus Esteve.

Automobile Dacia Pitești și Renault Romania vor duce o politica de promovare comuna, pe piața româneasca, prin prezentarea în showroom-uri a ambelor marci.

„Anul acesta sînt circa 40 de întreprinzatori români interesați de angajarea în acest demers”, a spus Esteve.

Crearea rețelei de concesionari pentru Dacia și Renault are în vedere toate orașele mari din România. Pentru localitațile mai mici, prezentarea urmeaza sa țina cont de posibilitațile de vînzari ale investitorilor locali.

„Aceasta politica de îmbinare a promovarii celor doua marci a stat în umbra doi ani, însa acum acest lucru a cunoscut prima realizare concreta, prin aportul unui prim investitor, societatea Auto Cobalcescu, care este primul concesionar comun Renault-Dacia”, a adaugat Esteve.

De asemenea, un alt proiect comun este crearea primului centru național de distribuție pentru piese de schimb pentru cele doua marci. Acest centru va permite tuturor clienților sa intre în posesia pieselor în maximum 16 ore de la efectuarea comenzii, afirma Constantin Stroe, diectorul general al Automobile Dacia.

În cadrul acestui program, se urmarește și atragerea investitorilor straini, pentru dezvoltarea și ridicarea standardelor de calitate ale furnizorilor de componente pentru Dacia. „Deocamdata, o mare parte a furnizorilor români de componente și piese de schimb nu au capabilitatea de a furniza produse la standardele impuse de Renault, astfel ca exista posibilitați comune de cîștig prin atragerea unor investiții straine ale unor companii recunoscute”, a adaugat Stroe.

El a mai spus ca planurile de dezvoltare ale marcii Dacia „sînt facute” pîna în anul 2010, cînd aceasta va fi o marca recunoscuta pe plan mondial. „Producția Dacia va reprezenta, în anul 2007, o optime din totalul vînzarilor Renault”, a estimat oficialul companiei.

Sursa: www.mediafax.ro