Dacia se coloreaza!
Stephen Norman a facut aceasta declaratie la Salonul auto de la Frankfurt. El a aratat ca introducerea de noi culori, desi pare simpla, este de fapt o operatiune foarte riscanta din punct de vedere financiar.
„E o chestiune complicata, fiindca desi oamenilor le plac masinile in culori vii la saloanele auto, in showroom nu au mare cautare, in afara de cateva piete. Trebuie deci sa fim prudenti cand schimbam gama de culori fiindca e vorba de investitii mari si este periculos sa scoti o culoare mai fada, care insa este cautata, si sa o inlocuiesti apoi cu una mai luminoasa, insa care nu se va vinde”, a mentionat oficialul Renault.
Duster roz
Directorul de marketing al Renault a mai aratat ca trebuie gasit un echilibru intre ce vrea clientul si dorinta de a face gama de culori mai interesanta.
„Totul variaza de la tara la tara, de exemplu e usor sa vinzi masini galbene si rosii in Marea Britanie si Germania, dar e foarte dificil sa vinzi masini galbene si rosii in Italia, Franta sau Spania fiindca aceste culori spun ceva despre soferi.”, a spus Norman.