Curata toba de evacuare
Astfel, pentru buna functionare a instalatiei de evacuare, o atentie deosebita trebuie acordata starii tobei de evacuare si anume sa se evite functionarea motorului cu toba murdara sau plina cu apa.
Prin cresterea rezistentei la trecerea gazelor arse prin toba, creste cantitatea de gaze reziduale in cilindrii motorului, se inrautateste umplerea acestora cu amestec proaspat, precum si arderea sa.
Curatarea tobei presupune demontarea sa. Daca nu stii cum sa faci acest lucru, in continuare vei gasi informatii despre cum este montat esapamentul.
Esapamentul este format din 4 segmente: teava esapament, toba intermediara, teava intermediara, toba finala.
Teava de esapament este prinsa de galerie prin 4 prezoare + piulite; toba intermediara este prinsa de primul segment cu un colier + tampon cauciuc montat pe traversa cutiei de viteze.
A doua teava este prinsa de toba intermediara prin aceleasi modele de coliere. Toba finala este prinsa de a doua teava intermediara printr-un colier iar de caroserie este fixata printr-un tampon cauciuc sau prin doua inele de cauciuc.
Sursa: Service CICLOP