Cum va arata noul tau birou „de criza” (Poze)

De: Gabriela Voicu / 14.02.2010, 17:02
Ai aflat ca firma pentru care lucrezi va fi amplasata intr-un nou spatiu si deja iti faci sperante ca acolo vei munci in conditii mai bune.

Vrei un birou mai frumos, un computer mai
performant sau un telefon de firma nou?

Iata cum ti-ar putea indeplini sefii aceste dorinte, in plina
perioada de criza…

VEZI
GALERIA FOTO

Angajatorii imbratisaza
trendul eco
si amenajeaza „birouri de criza” pentru a
proteja bugetele companiilor.

Cum bine observati, materialul
predominant in astfel de birouri este cartonul. Scaunele,
tastatura, monitorul si chiar frigiderul sunt acum reciclabile si
mult mai usor de folosit.

Si pentru ca o companie de criza are
nevoie de reguli interne pe masura, iata noul program de
lucru intocmit de superiori
:

1.Trebuie sa te prezinti la
locul de munca imbracat pe masura salariului
. Daca vei fi
vazut purtand haine sau incaltaminte de firma, vom considera ca
traiesti bine si nu iti vom mari salariul.Daca vei fi vazut
imbracat saracacios vom considera ca nu stii sa iti gestionezi
veniturile si nu iti vom mari salariul.

2. Nu se aproba zile libere
solicitate pe motiv ca nu te simti bine
si trebuie sa
mergi la doctor. Daca esti suficient de sanatos pentru a merge la
doctor, atunci poti veni si la serviciu.

3. Nu se accepta invoirile de
la birou
. Trebuie sa intelegi ca nu mai poti face nimic
pentru rudele sau prietenii decedati. In cazurile rare in care vei
fi nevoit sa participi la o inmormantare, va trebui sa faci in asa
fel incat aceasta sa fie programata seara, dupa programul de
munca.

4. S-a constatat ca angajatii
petrec prea mult timp la toaleta
, prin urmare am decis
stabilirea unui program in acest sens. De acum, exista o limita de
trei minute pe care le poti petrece la toaleta. La expirarea
acestora va porni un sistem de alarma, iar sulurile de hartie
igienica vor fi automat retrase din suporturi. La urmatoarea
abatere, o fotografie cu tine va fi postata intr-un loc special
amenajat in firma, dedicat angajatilor-problema.

5. Programul pauzelor de masa
a fost stabilit astfel
: 30 de minute pentru angajatii
foarte slabi, 15 minute pentru cei cu greutate medie si 5 minute
pentru supraponderali – nu dureaza mai mult sa consumi un cocktail
pentru slabit.