Cum să câștigi 3 milioane de dolari în 20 de secunde
Matt Damon, care a apărut timp de 20 de secunde în reclamă, alături de George Clooney, a primit 150.000 de dolari pe secundă.
Dacă ai nevoie de un serviciu meteo mai detaliat, vizitează vremea apropo
„Matt este una dintre puținele vedete de la Hollywood care a refuzat majoritatea ofertelor pentru reclame care promovează diverse produse. Dar această ofertă a fost însoțită de un onorariu imens și de faptul că lucrează cu oameni în care are încredere, producătorul lungmetrajului «The Monuments Men» Grant Heslov și George Clooney, partenerul său din film”, a declarat o sursă pentru publicația The New York Post.
George Clooney este imaginea brandului Nestlé în afara Statelor Unite din 2006 și noua reclamă mizează pe farmecul său irezistibil.
În noua reclamă la Nespresso, intitulată „În numele plăcerii”, George Clooney este păcălit de o femeie atrăgătoare care vrea să își bea cafeaua singură și trimite un grup de fane ale actorului care să îl asalteze, astfel încât să fie lăsată în pace.
Matt Damon apare în versiunea mai scurtă a reclamei, în care de data aceasta, George Clooney este cel care vrea să își bea liniștit cafeaua și trimite femeile pe urmele prietenului său.