Cum au ajuns ticăloşii perfecţi în juriul MasterChef?
Mona Segall: „Juraţii au fost mult peste aşteptări”
„Nu sunt ticăloşi, ci doar perfecţionişti”, declară pentru ProTV Magazin Mona Segall, producătorul variantei româneşti a MasterChef. „Sunt adevăraţi Chefi, asta înseamnă că nu acceptă greşelile în bucătărie şi nici eventuali clienţi nemulţumiţi. Ei nu joacă un rol”, spune producătorul tv care recunoaşte că, după probe cu zeci de bucătari Chefi de restaurante, cei trei i-au atras atenţia, fiind cei mai potriviţi pentru acest show. „Trebuie să recunosc că nu m-au dezamăgit , ci din contră, au fost mult peste aşteptări”, declară Segall.
De altfel, reacţiile juraţilor au fost cele mai comentate după prima ediţie a show-ului. Comportamentul celor trei şochează, iar replicile lor, acide, taie prestaţiile celor 150 de pretendenţi la titlul de MasterChef. „Bucătăria nu-i o glumă”, „Orezul e mai rău ca unul de spital”, „Ai nevoie de un cuţit ca al lui Arnold ca să tai mâncarea asta” – sunt replici care vor intra în folclorul variantei româneşti a emisiunii.
Show-ul va fi transmis până pe 29 mai
Formatul pe care îl văd în fiecare marţi seară românii, în intervalul în care a fost difuzat anterior show-ul „Vocea României”, este inspirat din varianta americană, precizează Mona Segall. Achiziţionat de la Shine International, MasterChef-ul românesc „este un pic adaptat după tipologia personajelor găsite şi a juraţilor”, mai spune aceasta. Producătorul show-ului difuzat de Pro TV explică şi cum va decurge concursul culinar. Din cei 150 de candidaţi care au ajuns în faţa juraţilor, doar o treime primesc şorţul MasterChef. După alte câteva probe, 21 dintre ei ajung în bucătăria MasterChef, care este un loc foarte râvnit de către toţi cei care vin la preselecţii. Ei vor fi eliminaţi pe rând, în diverse probe, doar unul ajungând primul MasterChef al României.
Emisiunile, 11 la număr, vor fi difuzate până pe 29 mai şi sunt toate înregistrare, telespectatorii neasistând la nicio fază live. De filmat s-a filmat peste tot, potrivit Monei Segall, concurenţii gătind atât în studio, cât şi la diverse evenimente, inclusiv la o nuntă.
Show-ul culinar al momentului: lider de audienţă
Prima ediţie „MasterChef”, competiţia culinară care scoate din anonimat orice bucătar amator, a fost lider de audienţă. Astfel, în întreg intervalul de difuzare (20.27 – 22.27), pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, „MasterChef” a fost lider absolut de audienţă cu o medie de 10,3 puncte de rating şi 23,2 % cotă de piaţă, în vreme ce Antena 1 obţinea 7,1 puncte de rating şi 16 procente din cota de piaţă. Şi pe publicul din mediul urban, show-ul culinar s-a clasat pe primul loc cu o audienţă medie de 8,6 puncte de rating şi 17,2 % cotă de piaţă, comparativ cu Antena 1, care a înregistrat 6,6 puncte de rating şi 13,2 % cota de piaţă.
Diana Marcu (gandul.info)
MasterChef, marţi, 20.30, PRO TV