În mod clar, Dacia va rămâne o marcă low-cost, chiar dacă, urmând creșterea generală de prețuri ale mașinilor, Logan 3 (lansat prin 2020) va porni probabil de la circa 9.000 de euro, iar cea mai dotată versiune va trece cu puțin de orizontul celor 15.000 de euro. Să nu uităm că și restul mașinilor vor urca ca preț în mod similar.
În primul rând, ne putem aștepta la introducerea în opțiune a transmisiei automate încă de la faceliftul lui Logan 2, inclusiv pe modelele destinate Europei de Vest. Apoi, pilotul automat deja prezent pe alte modele Dacia va fi prezent și pe Logan 2 încă de la facelift.
Normele de poluare europene vor forța Dacia să adopte motorizările Euro 6 tot pe Logan 2, motorizări care se vor produce chiar aici, în România. Dar la orizontul anilor 2020, se va purcede la implementarea normelor Euro 7, astfel că motoarele unui Logan 3 din 2025 vor fi cu siguranță Euro 7.
Mai multe detalii pe Promotor