Pro TV lansează, în luna august, un nou format de emisiune, realizat de creatorii Untold și Neversea. ”Provocare pe care” este un format de vară, pentru toate vârstele, cu adrenalină și suspans, ce va fi difuzat în fiecare duminică, de la ora 13.00, pe parcursul lunii august.
Începând cu 8 august, show-ul va fi prezentat de Mădălina Petre (Veve) și Sebastian Coțofană, care îi vor avea alături ca invitați permanenți pe DJ-ul Alex Parker, Valentin Luca – desemnat de trei ori ca cel mai bun bartender din lume și Daniel Nicolaină – Piratul Problemă și reporterul emisiunii. Gașca va provoca mai multe vedete la o joacă în echipă și la parcurgerea unor probe comice sau dificile într-un platou de filmare construit pe plaja festivalului Neversea, special pentru această producție.
În fiecare dintre cele patru ediții, prezentatorii își formează câte o echipă din doi concurenți pentru a se întrece în probele antrenante, iar fiecare joc are câte un punctaj. Provocarea extremă a fiecărei emisiuni o reprezintă săritura cu coarda elastică, de la 60 metri înălțime.
Elena Chiriac, Cristian Mitrea, Theo Rose, Jorge, Claudia Pavel, Otilia Bilionera, Augustin Viziru, Ștefan Stan, Andrei Ciobanu, Ana Moga, Vali Bărbulescu, Andreea Antonescu, Crina Abrudan, Ruby, Anisia Gafton și Cătălin Cazacu sunt vedetele care au acceptat provocarea, potrivit unui comunicat remis Apropo de Pro TV.
“Personal am fost pasionat tot timpul de canalele media tradiționale și de conținutul care poate fi generat pentru televiziune. Fie că e vorba de știri, fie că e vorba de un format de entertainment care să îi binedispună pe oameni. Mă bucur că în echipa noastră am găsit și alți colegi pasionați de televiziune, pe lângă pasiunea pentru festivaluri. Alături de ei am strâns și câțiva oameni cu experiență în regie și content de televiziune și facem lucruri frumoase”, a spus Edy Chereji, director de comunicare Untold & Neversea.
Acesta a mai spus că show-ul difuzat la Pro TV este doar primul semnat de ei, urmând alte producții la același post.
„Dacă în 2020 totul a început mai mult ca o necesitate, din cauză că nu puteam organiza festivalul, dupa care de Revelion am simțit că e un moment bun să fim alături de publicul care stătea prin case și pe la cabane, în 2021 ne-am propus să transformăm joaca din pasiune în productii și formate cu complexitate. Le mulțumim prietenilor de la PRO TV pentru parteneriatul puternic pe care l-am dezvoltat, dar mai ales pentru faptul că au incredere în noi și în această postură mai nouă, de producători TV”, a completat Chereji.
CITEȘTE ȘI: Pro TV renunță la emisiunea „Ce se întâmplă, doctore?”
PRO TV a fost lider absolut de audiență cu finala EURO 2020
Persoanele care donează sânge primesc bilete gratuite la UNTOLD
Maximum Rock Festival 2021, în septembrie, la Arenele Romane din București
Foto: Pro TV