Copiii „servesc” mai multa publicitate decat parintii lor

Apropo.ro / 24.01.2008, 17:57
Copiii
Copiii de 6 ani sunt cei mai mari consumatori de publicitate, reclamele la jucarii, sucuri si cele cu desene animate fiind cele mai populare.

Copiii in varsta de 6 ani sunt cei mai mari consumatori de publicitate, reclamele la produse alimentare, jucarii, sucuri si cele care folosesc personaje din desenele animate fiind cele mai populare, se arata in studiul "Impactul publicitatii asupra copiilor", prezentat, joi, la CNA.

Potrivit studiului "Impactul publicitatii asupra copiilor", realizat de IMAS si Centrul de Studii Media si Noi Tehnologii de Comunicare (CSMNTC), copiii in varsta de 6 ani sunt cei mai mari consumatori de reclama, 75% dintre acestia declarand ca urmaresc publicitatea televizuala, in timp ce copiii in varsta de 8 ani sunt cei mai mici consumatori (doar 62% urmaresc publicitatea).

De asemenea, datele studiului arata o scadere a consumului de publicitate odata cu inaintarea in varsta (de la 75% la 6 ani, la 67% la 10 ani, exceptand acel puseu de non-consum, la 8 ani).

Mai multe detalii pe Mediafax.ro