Congresul National al Studentilor la Comunicare 2010

19 04. 2010, 18:26

Structura evenimentului cuprinde doua etape: cea dintai este
alcatuita din doua zile de conferinte si studii de caz, desfasurate
la Muzeul National Cotroceni. Evenimentul se incheie cu o zi
dedicata workshop-urilor, ce vor fi sustinute la Colegiul National
Gheorghe Lazar din Bucuresti.

Fiecare conferinta trateaza cate un aspect individual, de
actualitate, al PR-ului cultural
, urmarind atat
clarificarea unei serii de notiuni teoretice, cat si analizarea
implicatiilor practice ale acestora. Studiile de caz vor permite
studentilor prezenti aprofundarea cunostintelor acumulate, prin
intermediul unor exemple concrete de practica profesionala. Au fost
alese in acest scop doua campanii de comunicare duse pentru
promovarea unor produse culturale.


Studentii au valsat in centrul vechi
pentru a promova evenimentul.

Astfel, actiunea initiata si condusa de Muzeul National
Cotroceni pentru pictorul Catalin Ionut Florea va alcatui studiul
de caz din data de 22 aprilie. Cea de-a doua zi a congresului va fi
incheiata de organizatorii festivalului de la Garana, ce vor vorbi,
in cadrul celui de-al doilea studiu de caz al evenimentului, despre
ce inseamna organizarea unuia dintre cele mai de succes festivaluri
din tara.

Nu in ultimul rand, workshop-urile, organizate de 7 agentii,
printre care Griffon & Swans, Rusu + Bortun Brand Growers sau
Cameleon PR & Events, vor viza punerea in aplicare a
cunostintelor dobandite in cadrul dezbaterilor.

Mai multe detalii despre Congresul
National al Studentilor la Comunicare, gasiti pe
http://cnscpeweb.ro

Petru a participa, cei interesati trebuie sa trimita un e-mail
pana pe 20 aprilie pe adresa cnsc.prime@gmail.com,
in care sa precizeze datele lor de contact si modalitatea pe care o
vor alege pentru achitarea taxei de 25 RON.

CNSC a fost dintotdeauna un eveniment important pentru
studentii din intreaga tara. Supunand mereu atentiei teme actuale,
congresul aduce laolalta specialisti ai domeniului comunicarii, iar
provocarile lansate de studenti nasc intotdeauna dezbateri
interesante. Mai mult, ziua finala, destinata workshop-urilor, da
tuturor participantilor ocazia de a interactiona cu profesionisti
si de a demonstra abilitati practice de comunicare
”,
declara organizatorii acestei editii.


Echipa CNSC 2010 a organizat sambata trecuta un flashmob
in centrul vechi al capitalei.
Un numar impresionant de
oameni au participat la acest flashmob, care a avut doua parti. In
prima parte, participantii au „inghetat” in diferite ipostaze. A
doua parte a flashmob-ului a constat intr-un vals pe piatra cubica
de pe Lipscani. Iata mai exact ce s-a intamplat:

Flashmob CNSC – PRIME
Romania
de pe tare.ro

Congresul National al Studentilor la Comunicare,
ajuns in 2010 la cea de-a saptea editie, este unul dintre
evenimentele cu traditie ale PRIME Romania. Printre temele abordate
in anii trecuti in congres s-au numarat „Domeniile comunicarii”,
„Mass media vs. PR”, „Faurit in Romania”, „Comunicarea de criza”,
„Responsabilitatea sociala corporatista” si „Media digitala”. In
fiecare an, CNSC atrage aproximativ 250 de studenti din toata
tara.

PRIME Romania este singura asociatie studenteasca de
relatii publice si comunicare din Romania.
Organizatia are
ca obiectiv principal facilitarea unei legaturi intre teorie si
practica, intre studenti si profesionistii din acest domeniu.
Asociatia studenteasca PRIME Romania este parte din asociatia
europeana PRIME Europe. PRIME Europe se bucura, in prezent, de
colaborarea a 600 membri din 16 tari si 8 tari candidate.
PRIME Romania are sediul principal in Bucuresti, iar recent si-a
dezvoltat 3 filiale in: Timisoara, Iasi si Cluj.