Gândul.ro vă invită la Conferința digitală LIVE, Smart Retail. New Revolution cu tema principală – Tendințe, provocări și oportunități care conduc către un retail smart și generează noi obiceiuri de consum, pe data de 17 mai, la ora 10:30, în direct online din studioul Gândul LIVE.
Noua revoluție în retail va însemna inovație în produse și în experiențele consumatorilor, reconectarea acestora în moduri noi și diferite. Sustenabilitatea va fi o problemă prioritară în retail, risipa alimentară fiind o sursă de poluare constantă. Marii retaileri sunt preocupaţi să se alinieze la valorile clienţilor, precum o mai mare conştientizare a aspectelor ecologice și reducerea deşeurilor. Retailul smart înseamnă investiții în soluții de logistică, în tehnologii care vin în întâmpinarea necesităţii crescânde de combinare a tranzacţiilor online cu cele din magazine. Majoritatea comercianţilor au încheiat parteneriate cu companiile de curierat care permit atât acoperirea la nivel naţional, cât şi reducerea timpului de livrare. Așadar, piața de retail din România a intrat într-o nouă etapă de dezvoltare ca urmare a eforturilor susţinute ale comercianţilor, băncilor, furnizorilor de servicii digitale.
Jurnalistul Bogdan Pavel, moderatorul conferinței, va discuta alături de invitații săi următoarele teme în cadrul evenimentului online:
Acțiunile SMART care combat risipa alimentară
Promovarea obiectivelor de responsabilitate socială cu scopul combaterii risipei alimentare
Soluțiile și tehnologiile SMART
SPEAKERI
Invitații noștri vor aborda temele propuse din punctul de vedere al autorităților, al companiilor, dar și al consumatorilor finali, pe data de 17 mai, de la ora 10:30, în direct pe pagina de Facebook Gândul, canalul de Youtube Gândul și pe www.gandul.ro.
Conferința digitală va fi susținută de articole în timp real publicate pe gândul.ro de jurnaliștii publicației.
Partenerii acestui eveniment sunt Philip Morris Romania și Sense.
Despre Gândul
Gândul.ro reflectă actualitatea socială, politică și economică prin unghiuri de abordare jurnalistică originale și informații exclusive. Articolele despre evenimente de impact sunt completate de materiale de lifestyle, reportaje și comentarii semnate de jurnaliștii noștri, pentru a oferi o cheie de lectură a prezentului celor peste 2 milioane de vizitatori unici pe lună ai site-ului www.gandul.ro.
La începutul anului 2020, în luna februarie, publicația online a trecut printr-o schimbare radicală, atât ca design și platformă-suport, cât și ca denumire a domeniului, trecând de la gandul.info la gandul.ro. Investițiilor în schimbările de formă, suport digital, echipamente și studioul TV li s-au adăugat investiții în echipa de jurnaliști, în ideea creșterii calității conținutului.
Echipa gandul.ro s-a mărit și s-a concentrat atât pe conținutul editorial, cât și pe zona de content video, prin emisiunea Gândul LIVE moderată de Emma Zeicescu, difuzată în fiecare zi, de luni până vineri, de la ora 18.30 și Gândul NEWS de la ora 20.30. De asemenea, publicația gandul.ro a lansat și emisiunile Gândul Green, moderată de Bogdan Pavel și Gândul Financiar, realizată și prezentată de Mihaela Pântea, Senior Editor Coordonator al secțiunii Gândul Financiar, jurnalist cu o carieră de peste 20 de ani în presa economică și financiar-bancară.
Publicația online gandul.ro a crescut constant de la începutul anului 2020, având lunar peste două milioane de cititori unici și peste 8 milioane de afișări.
Gândul face parte din grupul Gândul Media Network, singurul grup de presă din top 3 companii de presă online din România cu capital 100% românesc și cuprinde publicațiile gandul.ro, cancan.ro, prosport.ro, promotor.ro, csid.ro, descoperă.ro, go4it.ro, verdict.ro, ciao.ro, apropotv.ro, go4games.ro, raziculacrimi.ro și viitorulromaniei.ro.
Citește și: OFICIAL Gandul.ro rezultate spectaculoase de audienţă în ultimul an! (apropotv.ro)