Compania Facebook se transformă în Meta, nume care subliniază concentrarea pe realitatea virtuală și augmentată, pe metavers. În consecință, și simbolul bursier va fi modificat din FB în MVRS, începând cu 1 decembrie.
Anunțul a fost făcut joi de CEO-ul Mark Zuckerberg. Aplicațiile companiei rebranduite – inclusiv Facebook, Instagram și WhatsApp – nu își vor schimba numele.
CITEȘTE ȘI: Mai multe muzee au cont pe OnlyFans deoarece TikTok sau Facebook nu acceptă nudurile
„Începând de astăzi, compania noastră este Meta”, a spus Zuckerberg, în timpul Facebook Connect, conferința anuală AR/ VR a companiei, potrivit The Hollywood Reporter. „Acum avem o nouă Stea Polară care să contribuie la aducerea metaversului la viață și avem un nou nume care reflectă întreaga amploare a ceea ce facem și viitorul pe care vrem să-l construim. De acum înainte, vom fi mai întâi metavers, nu Facebook”, a declarat acesta.
Zuckerberg a spus că schimbarea mărcii este necesară deoarece compania era „atât de strâns legată de un singur produs”, și anume platforma de socializare Facebook.
„De-a lungul timpului, sper că vom văzuți ca o companie metavers”, a spus Zuckerberg. „Este timpul să adoptăm un nou brand de companie. Acesta va cuprinde tot ceea ce facem, va reflecta cine suntem și ceea ce sperăm să construim”, a mai spus acesta.
Luni, compania și-a făcut public raportul financiar pe cel de-al treilea trimestru al anului. Atunci, Zuckerberg s-a angajat să investească 10 miliarde de dolari în metavers. El a avertizat că Meta nu va fi profitabilă „în viitorul apropiat”, din cauza concentrării sale masive pe AR și VR.
Pentru trimestrul următor, Facebook devenit Meta va raporta Reality Labs ca segment separat de „familia sa de aplicații”, care include Facebook, Instagram, Messenger și WhatsApp.
CITEȘTE ȘI: Cele mai grave lucruri dezvăluite despre Facebook de către Frances Haugen, fostă angajată
Netflix, Google, Facebook, printre companiile care impun angajaților să se vaccineze
Profimedia Images