Clooney luat la întrebari pentru reclama de la Nespresso
Actorul George Clooney a trebuit sa dea explicatii, vineri, la Venetia, unde se desfasoara, în aceste zile, Festivalul de Film, cu privire la aparitia sa într-o reclama a Nestlé, în conditiile în care vedeta a denuntat modul de a actiona al multinationalelor, informeaza AFP.
„Cum împacati dumneavoastra faptul ca denuntati comportamentul multinationalelor jucând în filme precum «Michael Clayton», cu acela de a fi angajat de Nestlé”, l-a întrebat o ziarista în timpul conferintei de presa dedicata acestui film, din timpul festivalului.
„Nu sunt angajat al Nestlé, doar fac publicitate pentru Nespresso” (marca de cafea comercializata de grup, pe care o promoveaza George Clooney, n.r.), a raspuns el sec, adaugând: „Ah, e acelasi lucru? Nu stiam”.
„Trebuie, totusi, sa ne câstigam existenta… mai exista si altceva în afara de cinema”, a spus actorul american, încetând brusc sa zâmbeasca.
„Eu muncesc mult, ma angajez în nenumarate tari pentru probleme precum cea din Darfour, si încerc sa împac aceste doua aspecte ale vietii mele”, a continuat el, vizibil surprins.
„Întrebarea dumneavoastra ma enerveaza un pic, n-am nimic sa va raspund”, a încheiat el abrupt.
George Clooney, actor si regizor, cunoscut pentru ideile sale democrate si pentru filmele angajate precum „Good night and good luck”, care denunta maccarthysmul, se afla pe afisul peliculei „Michael Clayton”, regizata de Tony Gilroy.
În filmul proiectat vineri la Mostra venetiana, care se desfasoara între 29 august si 8 septembrie si unde concureaza pentru Leul de Aur, Clooney joaca rolul unui avocat ratat, divortat si dependent de jocuri, care se confrunta cu cinismul firmelor multinationale.