CIVIC duty

28 08. 2006, 12:53
Antrenati in revolutia din clasa compacta, Honda ramasese datoare cu Civic 3 usi. Pardon, Type S. Cand dezvalui o caroserie martiana, mai agresiva decat rasa care a facut praf planeta in Ziua Independentei, orice tanar confruntat cu secretele artei sofatului sportiv ar fi si mai

Antrenati in revolutia din clasa compacta, Honda ramasese datoare cu Civic 3 usi. Pardon, Type S.

Cand dezvalui o caroserie martiana, mai agresiva decat rasa care a facut praf planeta in Ziua Independentei, orice tanar confruntat cu secretele artei sofatului sportiv ar fi si mai bucuros sa descopere prezenta unei singure usi de fiecare parte a profilului – plus binevenit la statutul de „fast and furious”. Totusi, la momentul lansarii celei mai nonconformiste compacte de pe piata, toti au fost nevoiti sa accepte prezenta a inca doua portiere, plus confirmarea unei aparitii tarzii a lui Type R.

Acum insa totul a revenit la normal: la Salonul Auto de la Londra, Honda si-a facut datoria fata de fani prin prezentarea lui Civic Type S. Mai mult – aceasta versiune intredeschide putin portile custii care tine in captivitate „fiara” Type R, ce va fi eliberata in 2007. Fiecare nou reper de pe Type S te pregateste pentru acel moment, profilul inchegat – tulburat doar de cele doua sincope verticale ce determina perimetrul usii – fiind completat de un sasiu mai dinamic, de arcuri si amortizoare revizuite si de un ecartament spate marit cu 20 mm.

Citeste mai mult in ProMotor