Milka Bubbly este disponibilă în două sortimente de 100g: ciocolată cu lapte şi ciocolată albă cu înveliş din ciocolată cu lapte. Produsele sunt dedicate tuturor iubitorilor de ciocolată şi în mod special femeilor care, între momentele agitate din cursul zilei, îşi doresc câteva minute de linişte, în care să se bucure de ceva dulce şi uşor.
“Milka Bubbly este o tabletă cu o formă unică care te binedispune când o vezi: este plină de bule mari de ciocolată atât la interior, cât şi la exterior, se topeşte treptat şi te răsfaţă cu binecunoscutul gust fin şi delicat. Bulele de ciocolată fină ţi se topesc în gură şi imediat vei uita de toate, iar zâmbetul nu va întârzia să apară” a declarat Anca Romila, brand manager Milka, Mondelez România.
România lansează Milka Bubbly alături de ţări precum Polonia, Ungaria, Cehia, Slovacia, Bulgaria. Strategiile şi tacticile de lansare şi pentru celelalte ţări sunt dezvoltate în România.
Milka Bubbly va beneficia de o campanie de comunicare de 360 de grade ce include: un spot TV dedicat, ce va rula pe toate canalele TV (începând din luna noiembrie) şi care va avea în prim plan celebra văcuţă mov – de data aceasta într-o ipostază urbană foarte simpatică, proiecte speciale, promovare online şi degustări!
Consumatorii vor putea experimenta noua senzaţie a ciocobulelor Milka Bubbly şi virtual, participând la activări specifice care vor fi create şi anunţate pe pagina de Facebook Milka, precum şi prin intermediul aplicaţiei de Facebook – Bubblifier care este lansată cu această ocazie.