Multe companii – producatoare de bere – aleg sa realizeze, printre alte strategii de marketing, si un rebranding al marcii.
Bergenbier a schimbat deja gustul, culoarea, ambalajul, sticla si mesajul, dupa un an in care vizibilitatea brandului a scazut pe plan local, conform ZF.ro!
Cu aceasta ocazie, s-a decis si schimbarea publicului tinta, mai nou adresandu-se si consumatoarelor de bere, nu numai clientilor masculini.
Bergenbier face parte din portofoliul de marci Interbrew, alaturi de Stella Artois, Beck’s, Bergenbier, Noroc si Lowenbrau.
Alaturi de acestea, Interbrew importa specialitatile belgiene Leffe si Hoegaarden.
Un alt brand din industria berii, Ciucas, a hotarat sa aduca un nou suflu identitatii sale vizuale si lanseaza doua noi ambalaje pentru sticla de 0,5 l si pet-ul de 2 l.
Vezi noul spot publicitar "Ciucas":Â
Â
Â
Â
Sticla de „jumatate” are o noua forma, fiind mai usor de utilizat si mai vizibila in rafturile magazinelor.
Pet-ul de 2l are o forma unica, usor de recunoscut, de culoare verde.
Pe langa introducerea noilor ambalaje, atat logo-ul Ciucas, cat si etichetele sticlelor au fost redefinite, pastrand accentele definitorii ale „berii de la munte”.
Ciucas face parte din portofoliul de marci al URSUS Breweries, alaturi de URSUS, Timisoreana, Peroni Nastro Azzurro, Redd’s, Stejar si Pilsner Urquell.
Vezi noul spot publicitar "Bergenbier":Â
Â
Â
Cei mai importanti jucatori din piata sunt Brau Union, Ursus Breweries, Interbrew, European Drinks, URBB si Bere Mures.
Â