Radu Negulescu are 27 de ani. E serios și corect îmbrăcat. A început să câștige bani singur dinainte de a avea buletin și și-a înființat în primul an de facultate firma care a ajuns anul acesta în topul Deloitte Technology Fast 50 Central Europe. Ioan are 36 de ani, este cel mai în vârstă. Vorbește cu accent moldovenesc, este creativul din grup și un antreprenor care petrece câteva luni pe an prin lume). Vlad are 35 de ani, este tipul hipsterului care vorbește puțin despre importanța lucrurilor pe care le face. Gândește repede, zâmbește mult, este entuziast și cumva introvertit.
Cei trei descriu experiența din campanie fără exaltare, cu conștiința faptului că au făcut lucrurile cum trebuie și că au muncit mult mai mult decât credeau că pot să muncească: „A fost mizerabil de greu și groaznic de frumos în campanie, până la ultima clipă. Indiferent de rezultat, am fi rămas cu o experiență extraordinară”, rezumă ei cele trei luni de campanie. „Au fost trei luni și-un pic cât trei ani, au fost trei luni în care m-am reinventat de zece ori, în care am învățat cât nu mă puteau învăța toate școlile din lume”, sintetizează Radu Negulescu campania pe blogul său.
Uitându-se în urmă, Radu, Ioan și Vlad spun că nu au avut un roadmap clar legat de campania online. „I-am spus candidatului de la început că îi vom aduce 1 milion de like-uri și un engagement bun și i-am adus. Am setat o țintă ambițioasă pentru că o astfel de țintă îți impune un anumit stil de lucru. Dacă țintești maxim, muncești maxim și chiar dai dincolo de ceea ce credeai că poți da. Am pus o țintă mare și am construit sănătos în jurul ei”, concluzionează cei trei care a fost secretul succesului din social media al candidatului ACL.
Mai multe detalii pe Business Magazin