„Cea mai tare pizza!” Răspunsul la compliment, epic: „Ne pare rău!”
Pagina de Facebook a Domino’s Pizza a fost, recent, gazda unui schimb de replici care a generat multe zâmbete, dar și comentarii acide.
Concret, un client a postat mesajul „Cea mai tare pizza! Țineți-o tot așa„. Răspunsul companiei a fost pe cât de neșteptat, pe atât de nepotrivit: „Ne pare rău de acest lucru! Dă-ne mai multe detalii la bit.ly/dpz_care folosind referința 1409193 pentru a putea rezolva problema„.
Specialiștii in relațiile cu publicul au opinat că este vorba de un răspuns generat automat și că cei de la Domino’s nu au luat în calcul și posibilitatea de a primi complimente pentru produsele lor.
După ce situația a făcut vâlvă în preză, cei de la Domino’s au dat-o în glumă: „Am vrut să spunem că ne pare rău că lui Jeaneth i-a trebuit atât de mult timp ca să descopere că pizza noastră e cea mai bună. Una peste alta, faptul că lui Jeaneth i-a plăcut nu înseamnă că este cea mai bună pizza”!