Ce sa nu faci la munca

07 03. 2002, 13:35
Ai reusit sa te anjajezi si vrei ca totul sa fie ok. Nu vrei sa ajungi sa si barfit sau "sapat". Tot ce trebuie sa faci e sa respecti cateva reguli simple. 1) Chiar daca esti un angajat nou si vrei sa faci o impresie buna nu iti lua mai multe responsabilitati decat poti duce. Daca nu


Ai reusit sa te anjajezi si vrei ca totul sa fie ok. Nu vrei sa ajungi sa si barfit sau „sapat”. Tot ce trebuie sa faci e sa respecti cateva reguli simple.

1) Chiar daca esti un angajat nou si vrei sa faci o impresie buna nu iti lua mai multe responsabilitati decat poti duce. Daca nu reusesti sa le duci la capat vei parea un incapabil.

2) Nu lasa treburi nefacute. Chiar daca tie iti par lucruri marunte de afara esti vazut ca un neserios si un superficial.

3) Nu afirma nici in fata colegilor ca ai pleca oricand pentru un salariu mai mare. Nu sti cum ajunge la urechile sefului si in cazul unei restructurari vei fi primul concediat.

4) Ajuta-ti colegi chiardaca nu intra in „atributiile” tale de serviciu. Nu se stie cand vei avea nevoie de un favor.

5) Daca ai oameni in subordine nu incerca sa te impui prin forta. Incearca sa fi egalul lor asa veti putea colabora mai bine.

6) Nu fi catelusul sefilor. Colegi nu vor aprecia acest lucru si vor fi gata oricand sa le arate sefului ca nu esti in stare de nimic

7) Nu incerca sa te ridici pe munca altora. Invata sa lucrezi in echipa. Daca ati lucrat mai multi la un proiect spune „Am reusit impreuna” in loc de „Fara mine nu il terminau nici acum”

8) Nu e indicat sa viata personala cu cea profesionala. Nu sti niciodata cum se sfarseste relatia si asta ar avea repercursiuni negative asupra jobului tau

Andreea Iancu