Felix Baumgartner nu putea fi altfel decât un mare iubitor de viteză. Cât de rapid să-ţi doreşti să mergi pe şosea, după ce ai depăşit viteza sunetului, în cădere liberă, fără ajutorul vreunui vehicul. Când a sărit din stratosferă, Felix a prin în cădere 1342, 8 km/h.
Atunci când nu este în aer să sară de undeva, nici nu se deplasează cu balonul cu aer sau heliu, Felix Baumgartner are grijă să conducă maşini cu mulţi cai putere, nervoase ca el.
Şi dacă putem spune că automobilul este o prelungire a şoferului, Felix nu putea să conducă altceva decât maşini de viteză, cu mulţi cai puternici care să facă faţă setei de viteză a vedeti.
Îi place să participe la curse, nu a ratat circuitul de la Nordschleife. Nici pe cel de la Nurburgring 24 Hours. A participat la competiţie cu un Audi R8 LMS. Îi place maşina şi vrea să devină şofer de curse cu acte în regulă.
Maşina pe care a condus-o la cursă, Audi R8 LMS, este bine pregătită cu 570 CP şi costă nu mai puţin de 440.000 de dolari. El a fost antrenat pentru acest raliu de Josef Sepp Haider.
Din capsula sa supersonică, Felix, 44 de ani, a sărit şi la volanul lui Volkswagen XL1 pentru a participa la Volkswagen Scirocco R-Cup. Aceasta a avut doar 285 CP.
Când are nevoie de ceva antrenamente, Felix închiriază în SUA una dintre maşinile sale preferate Ford GT.
Lui Felix îi plac şi maşinile de epocă
A fost imaginea şi s-a plimbat şi cu Volkswagen Amarok Canyon (preţ 56.000 de dolari).