Cătălin Măruţă – Happy şi bronzat, în noul an
-Cum a fost prima zi la “Happy Hour” după o vacanţă frumoasă?
După trei săptămîni de vacanţă, eram nevorbit şi dornic să mă reîntîlnesc cu telespectatorii, dar şi cu echipa întreagă, cu toţi colegii mei. Prima ediţie din acest an mi s-a părut cea mai scurtă emisiune de cînd am început, mi-ar mai fi trebuit încă vreo trei ore, ca să simt că e suficient. La sfîrşitul anului, abia aşteptam să plec în vacanţă. Însă cum am ajuns la capătul lumii, mi s-a făcut dor de casă. Aşa fac mereu, sînt incorigibil!
– Ce ai făcut în vacanţă?
Am stat două săptămîni la Dubai, iar de Crăciun am fost patru zile la Cîmpia Turzii, cu familiile noastre. Acasă a fost ca într-un basm: cu brad împodobit, cu multe colinde, cu o familie mare, fericită, cu daruri de la fiecare, pentru fiecare. Apoi, la Dubai, am intrat în ”1001 de nopţi”. Este un amestec unic de legendă, mister, civilizaţie, exotism, bun gust, ospitalitate, eleganţă, opulenţă.
– Ce ai vizitat acolo?
– Şi oamenii?
M-am întîlnit cu un arab într-un mall, care se uita insistent la mine. Eu, ca olteanu’ la Dubai, am sfeclit-o. Mi-am zis: Doamne ia-mă, ce-oi fi făcut? M-am uitat şi eu întrebător la el, adică mi-am făcut curaj. El m-a liniştit şi mi-a spus că mă ştie de undeva. A ţinut să îmi precizeze că se uită la ”Happy Hour” în fiecare zi, pe PRO TV Internaţional, pentru că este căsătorit cu o româncă care nu pierde nici o ediţie a emisiunii. Şi, vrea-nu vrea, trebuie să se uite şi el, seară de seară. Am schimbat numere de telefon, rămînînd ca, atunci cînd vine în România, să-i fiu ghid. Şi invers!
– De ce aţi ales această locaţie?
De fapt, locaţia a fost aleasă de Arpad Paszkany, care mai fusese acolo şi aşa am ajuns să mergem toţi, un grup de şapte prieteni, printre care şi Iuliu Mureşan, preşedintele CFR Cluj. Aşa că, în perioada aceasta, m-am pus la punct cu tot ce înseamnă fotbalul, chiar pot să spun că am fost ”spionul” celor de la Pandurii în tabăra CFR Cluj.
– Ce cadouri aţi adus acasă?
Tot felul de suveniruri specifice zonei, plante aromatice, multe ceaiuri exotice. Geamantanul ”obez” a fost cel al Andrei. Ea a găsit o multitudine de brăţărele, cercei, pandantive, produse cosmetice, parfumuri, eşarfe, diverse obiecte de îmbrăcăminte, fără de care n-a fost chip să plece de-acolo. Şi am venit cu o mulţime de amintiri. Acolo totul este fabulos.
– A fost primul Revelion în care Andra n-a lucrat?
N-a lucrat, dar a cîntat. Ne-a cîntat nouă, tot timpul. Muzica este raţiunea ei de a exista. Nu poate trăi fără să cînte. Doar aşa se simte întreagă, împlinită, fericită.
– Cum a fost 2008 pentru tine şi ce ţi-ai propus pentru 2009?
Anul în care te însori e cel mai plin, asta e clar. Aşadar, dacă în 2009 nu mă mai însor, orice altceva se poate repeta. Hai să vorbesc şi serios: doresc să cîştig şi mai mulţi telespectatori, să am forţă de muncă, să rămîn la fel de îndrăgostit. Mi-e bine aşa, nu vreau să schimb nimic în viaţa mea.
– La ce să se aştepte telespectatorii de la noul an “happy”?
Vom fi în pas cu toate noutăţile, vom avea multe concursuri şi multă poftă de rîs în fiecare zi. Ne vom strădui să promovăm mai mult valorile. Vom continua să invităm oameni de teatru, cîntăreţi autentici, oameni speciali.
– În 2008, “Happy Hour” a fost pe primul loc în topul audienţelor la toate categoriile de public. Care este secretul acestui succes?
Lideri de audienţă de la prima ediţie
Pe 12 ianuarie, ”Happy Hour” a început un nou sezon ca lider detaşat de audienţă, iar PRO TV a fost urmărit în minutul de aur al primei ediţii, atins la ora 18.58, de aproape două milioane de telespectatori la nivelul întregii ţări. Pe parcursul difuzării emisiunii, PRO TV a fost lider de piaţă cu o audienţă medie, pe publicul din mediul urban, de 7,8 puncte de rating şi 22,4% cotă de piaţă, fiind urmat de Antena 1, cu 5,6 puncte de rating şi 16 procente din cota de piaţă. Şi pe publicul comercial, cu vîrste cuprinse între 18 şi 49 de ani din mediul urban, ”Happy Hour” a deţinut supremaţia cu o audienţă medie de 7,2 puncte de rating şi 26,5% cotă de piaţă, în vreme ce Antena 1 a înregistrat 3,6 puncte de rating şi 13,3% cotă de piaţă.
Happy Hour – Luni-Vineri, 17.45, PRO TV