Castro este acum si in Romania

Apropo.ro / 17.10.2005, 11:53
Castro este acum si in Romania
Unul dintre cele mai mari lanturi de magazine din industria modei din Israel a sosit si in Romania. Dupa ce s-a extins in Germania, Ucraina, Rusia, Elvetia si Thailanda, Castro – caci despre aceasta firma este vorba, a ajuns si la noi cu primul magazin deschis in Plaza Romania. Si cum altfel

Unul dintre cele mai mari lanturi de magazine din industria modei din Israel a sosit si in Romania. Dupa ce s-a extins in Germania, Ucraina, Rusia, Elvetia si Thailanda, Castro – caci despre aceasta firma este vorba, a ajuns si la noi cu primul magazin deschis in Plaza Romania.

Si cum altfel putea fi sarbatorit un asemenea eveniment daca nu printr-un fashion show cu colectiile Castro de toamna – iarna 2005/2006 pentru femei si barbati, colectii ce pot fi gasite in magazinul din Plaza.

Pentru colectia de toamna-iarna 2005-2006, Castro Women promoveaza urmatoarele trenduri: CONCEPT, TREND, CASTRO GIRL si MUST (care reprezinta de fapt trendul de baza al colectiei pentru femei). Un trend special care este prezent in toate colectiile Castro Woman se numeste TOP FASHION. Obiectele vestimentare pot fi gasite numai in cantitati mici, sunt foarte la moda iar calitatea materialelor este la cel mai inalt nivel.

Despre CONCEPT putem spune ca s-a nascut dintr-o combinatie intre trendurile vintage si city. Inspiratia pentru vintage care a fost influentata de folclorul provincial, provine din calatoria printr-o padure fermecata, din regatul Stapanului Inelelor, dintr-un dialog intre contraste, siluete si calitatea materialelor, iar inspiratia pentru city este transpusa din asa-zisul „English mood”, acest lucru adaugand produselor o atingere feminina si umoristica.

Pe de o parte, culori ca maro, kaki si bej sunt combinate armonios, iar verdele apare intr-o varietate de tonuri cu accente de portocaliu si rosu. Pe de alta parte avem gri, maro, nuante de verde accentuate cu rosu aprins.

Look-ul vintage este o combinatie intre duritate si delicatete.

Look-ul city este dat de jachetele scurte, care contin detalii fine, ornamente, broderii si butoni cu cristale multicolore.

Inspiratia pentru TREND vine din feminitatea si subtilitatea Victoriana versus duritatea militara si referintele Napoleoniene. Influenta gotica se manifesta prin croiala selecta a obiectelor vestimentare, look-ul fiind conferit de abundenta ornamentelor din matase, sifon si catifea.

Culorile folosite sunt negru, crem, grena, verde si nuante de gri. Bogat in siluete, look-ul abunda prin calitate si transparenta.

Colectia CASTRO GIRL a fost inspirata din tinutele de club, American-retro si frat-house look in combinatii de culori subtile si armonioase de tonuri pamantii, maro si crem atenuate de galben, roz si bleu.

Look-ul acestui trend este dat de o imagine a unei siluete relaxate, „easy to wear”, alcatuita din jachete de fas, pulovere cu fermoar si tricouri imprimate in stil retro.

ACCESORIILE completeaza imaginea finala a tinutelor, accentueaza si subliniaza caracteristicile stilului. Pentru acest sezon, colectia de accesorii este bogata in materiale, diversificata, plina de inspiratie, aici regasindu-se o gama larga de curele, genti, sepci, esarfe, pantofi si manusi.

Pentru acest sezon, Castro Men propune urmatoarele trenduri: VINTAGE, CITY, TREND, ACTIVE si ESSENTIAL (trend similar cu MUST pentru femei).

Inspiratia pentru trendul VINTAGE provine din cultura contemporana urbana a strazii combinata cu influente preluate din cartea pentru copii „The Lion, the Witch and the Wardrobe”. Aceasta combinatie a inspirat o colectie de iarna de calitate si bogata in texturi.

Culorile sunt monocromatice iar nuantele sunt de iarna – maro, kaki, verde, galben, bleu si rosu inchis.

Toate produsele acestei colectii au fost tratate cu substante, lucru care le impregneaza un look autentic vintage.

Look-ul a fost creat prin combinarea unei varietati de obiecte cu diferite materiale care ii atribuie barbatului imaginea pur masculina.

Tema trendului CITY este cartea pentru copii „Charlie and the Chocolate Factory”. Culorile, materialele si obiectele interfereaza cu teme contrastante: naivitatea rurala si sofisticarea urbana.

Culorile sunt extreme de sofisticate: marouri pamantii, galben maroniu si alb combinat cu rosu inchis, bleu intens si accente de roz.

Materialele sunt luxoase si rafinate. Obiectelor clasice le-a fost inserata o nota tinereasca, plina de umor si la moda.

Inspiratia pentru TREND transpare din influentele Gotic-Romantice din arta, literatura, muzica si temele filmelor (filmele inspirate din eroii cartilor de benzi desenate cum ar fi „Batman Begins” si „Sin City” si, de asemenea, din lumea muzicala, imaginea gotica a unor formatii ca Iron Maiden si Marilyn Manson). Culorile vedeta sunt foarte sobre si dramatice: negru, nuante de rosu, verde. Accentul cade pe un look dramatic, sexy, romantic, misterios si puternic.

Trendul ACTIVE a fost inspirat din Fratiile colegiului American si sporturile practicate in cadrul acestora. Grupul „active” se inspira din cultura strazii cum ar fi muzica rap, skaterii, combinata cu stilul retro sport.

Culorile predominante sunt calde si nostalgice: marouri pamantii, albul, galben maroniu sunt insotite de pasteluri subtile, cum ar fi: gaben, roz si bleu deschis.

Colectia de curele, pantofi, esarfe, fulare, manusi si lenjerie este menita sa completeze si sa puna in valoare intreaga colectie.

DENIM-ul, pentru femei si barbati, joaca un rol important in colectia acestui sezon. Inovatiile in aceasta colectie se concentreaza pe efectele care accentueaza look-ul vintage. Efectul de „uzat” este creat utilizandu-se rupturi stilizate si cusaturi in forma de zig-zag.

Lasand la o parte faptul ca este considerat un material care inspira, Denim-ul are un farmec aparte, indraznet si un aer tineresc.

Pentru cei care nu au fost prezenti la fashion show-ul din Bamboo, puteti admira si cumpara articole din colectia Castro in magazinul din Plaza.