Edițiile de marți seară ale serialului „Las Fierbinți”, reality show-ului „Căsătoriți pe nevăzute” și „Știrile” de la miezul nopții au adus PRO TV în poziția de lider de audiență.
Bobiță, Giani, Dorel și toate celelalte personaje din „Las Fierbinți” și-au continuat marți aseară aventurile în cel mai celebru sat din România. Specific lor, au intrat în fel de fel de situații din care cu umor au încercat să iasă, oferindu-le astfel telespectatorilor o doză bună de comedie. „Căsătoriți pe nevăzute”, un curajos experiment social, a adus în fața telespectatorilor ultima pereche formată pe baza științei. Tinerii însurăței s-au văzut pentru prima dată la propria nuntă și au spus ”Da!” fără să clipească. Tot marți seară, românii au urmărit sinteza celor mai importante evenimente petrecute de-a lungul zilei la „Știrile PRO TV” de la miezul nopții.
Televiziunea și-a adjudecat primul loc în preferințele telespectatorilor marți seară. În intervalul orar 20.30 – 24.00, PRO TV a fost lider de audiență și a înregistrat 8,1 puncte de rating și 23,1% cotă de piață, în rândul publicului național, format din persoane cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 7,1 puncte de rating și 20,1% share. La nivel național, în medie, aproape 1,3 milioane de români au urmărit programele PRO TV, potrivit unui comunicat remis Apropo de televiziune.
CITEȘTE ȘI: Codin Maticiuc face parte din distribuția ultimului sezon „Vlad”, de la Pro TV
Foto: Pro TV